اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته نخست دور برگشت فوتبال دسته اول کشور صورت گرفت

دوئل شهرداری‌ها‌ به نفع یاسوجی‌ها تمام شد/اعتراض بندری‌ها و لبخندهای افشاریان

خبرگزاری فارس: از هفته نخست دور برگشت فوتبال دسته اول کشور شهرداری یاسوج در واپسین ثانیه‌های وقت اضافه تیم شهرداری بندرعباس را شکست داد.

دوئل شهرداری‌ها‌ به نفع یاسوجی‌ها تمام شد/اعتراض بندری‌ها و لبخندهای افشاریان

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز و در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم شهرداری یاسوج و شهرداری بندرعباس در حضور بیش از سه هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی یاسوج در یک روز آفتابی و در زمین کاملا ناهموار به مصاف یکدیگر رفتند.

در این بازی کسل کننده که تماشاگران با بی‌صبری منتظر رد و بدل شدن گل در آن بودند، شهرداری یاسوج به مراتب بازی هجومی‌تری نسبت به همنام هرمزگانی خود به نمایش گذاشت.

در نیمه دوم بازی فشار حملات تیم شهرداری یاسوج بر روی دروازه تیم شهرداری بندرعباس لحظه به لحظه بیشتر می‌شد تا این ‌که در دومین دقیقه وقت تلف شده بازی این بازیکنان شهرداری یاسوج بودند که موفق به گرفتن یک ضربه پنالتی از تیم حریف شدند.

هنگام نواختن ضربه پنالتی دروازه‌بان تیم شهرداری بندرعباس با حرکتی بسیار عجیب توپ را روی نقطه پنالتی از آن خود کرد و داور کارت زرد به این بازیکن نشان داد تا در دومین حرکت عجیب این دروازه‌بان داور بازی مجبور به اخراج وی از زمین بازی شود.

ضربه پنالتی را مصطفی چراغی در حالی وارد دروازه تیم هرمزگانی کرد که این تیم سومین تعویض خود را انجام داده بود و یکی از بازیکنان این تیم در درون دروازه قرار گرفته بود.

پس از این گل بازیکنان و مربیان تیم شهرداری بندرعباس اعتراض شدیدی نسبت به داوری بازی داشتند و برای دقایقی جو ورزشگاه تختی شهر یاسوج متشنج شد.

حاشیه‌های این بازی

برخی بازیکنان و کادر مربی‌گری شهرداری بندرعباس با حضور در مقابل جایگاه ویژه نسبت به حضور خداداد افشاریان در ورزشگاه اعتراض کرده و معتقد بودند افشاریان موجب شده تا داور بازی به نفع شهرداری یاسوج اعلام پنالتی کند!!

در این میان افشاریان نیز تنها با لبخند جواب بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری بندرعباس را می‌داد.

در پایان بازی بازیکنان شهرداری بندرعباس به سوی داور بازی هجوم بردند که داور نیز یکی دیگر از بازیکنان این تیم را با کارت قرمز خود مواجه کرد.

انتهای پیام/2571/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول