اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی:

ششمین دفتر سرای‌ روزنامه‌نگاران کشور در کردستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ششمین دفتر سرای روزنامه‌نگاران کشور با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران ایران در سنندج افتتاح شد.

ششمین دفتر سرای‌ روزنامه‌نگاران کشور در کردستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ظهر امروز و طی مراسمی با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران ایران، استاندار کردستان و جمعی از اصحاب مطبوعات استان ششمین دفتر سرای روزنامه‌نگاران کشور در سنندج راه‌اندازی شد.

قباد میمنت‌آبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این مراسم اظهار کرد: رفع دغدغه‌ها و مشکلات پیش‌روی اصحاب مطبوعات و تلاش برای ارتقای مباحث آموزشی و تخصصی در این حوزه همواره از اولویت‌های این اداره کل بوده و با تمام توان برای آن تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: خوشبختانه با نگاه ویژه متولیان این حوزه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد تحولی عظیم در مبحث کمی نشریات محلی در استان بوده‌ایم و از سال گذشته تاکنون تعداد نشریات محلی استان از 24نشریه مجوز دار به 34 مورد افزایش یافته ‌است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیاری در حوزه مطبوعات در استان وجود داشته و اصحاب رسانه استان نیز همواره در راستای انجام رسالت‌های کاری خویش فعالیت چشمگیری داشته‌اند.

میمنت‌آبادی افزود: برگزاری ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور به میزبانی کردستان در سال جاری، کسب رتبه برتر طی دو سال اخیر در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات تهران و کسب عناوین برتر در حوزه مطبوعات و خبرگزاری‌ها توسط خبرنگاران و روزنامه‌نگاران کردستانی از جمله این موفقیت‌ها بوده و برای حمایت و ارتقای این مبحث تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بدون شک افتتاح ششمین دفتر سرای روزنامه‌نگاران کشور در استان کردستان نیز مؤید جایگاه ویژه اصحاب رسانه کردستان در عرصه ملی بوده و امید است این دفتر بتواند خدمات شایان توجهی را به فعالان مطبوعاتی استان ارائه کند.

گفتنی است هر چند ششمین دفتر سرای روزنامه‌نگاران کردستان با حضور مسئولان کشوری و تعداد کثیری از اصحاب مطبوعات کردستان برگزار شد اما فردی برای تصدی فعالیت‌ها و خدمات این سرا معرفی نشد و سرای بدون مسئول به وضعیت سایر دفاتر و اماکن خدماتی بدون نیروی انسانی تبدیل می‌شود که فقط در روز افتتاح آنان نمود داشته و به تاریخ می‌پیوندند.

انتهای پیام/79006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول