اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرمربی تیم جواهری گنبد:

به داوری باختیم/ اجرای تاکتیک در بندرعباس سخت است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم جواهری گنبد با بیان اینکه اشتباهات مکرر داوری تیمش را در مقابل آلومینیوم بازنده کرده است، گفت‌: به دلیل شرایط آب و هوایی اجرای تاکتیک‌های مدنظر در بندرعباس سخت است.

به داوری باختیم/ اجرای تاکتیک در بندرعباس سخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ‌ابراهیمی دقایقی پیش پس از باخت تیمش در مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه در این بازی اشتباهات داوری یا در حد معمول بود، اظهار داشت: هردو تیم بازی خوب و زیبایی را ارائه دادند.

وی اضافه کرد:‌ به دلیل آب و هوای بندرعباس و ارتفاع کم این شهر از سطح دریا، اجرای تاکتیک‌ها در زمین سخت است.

وی با بیان اینکه تیم آلومینیوم طی بسیار خوب و از یک مربی فهیم بهره می‌برد یادآور شد: تیم گنبد رفته رفته بهتر می‌شود و متأسفانه به دلیل کم‌تجربگی در مقاطع حساس تجربه لازم را برای حفظ امتیازها و یا امتیازهای تمام‌کننده را ندارد.

ابراهیمی یادآور شد: بازیکنانی همانند آرش تقوی و حسن‌زاده با وجود اینکه برای نخستین بار در سوپرلیگ والیبال بازی می‌کنند، می‌توانند بازیکنانی خوش آتیه برای آینده این ورزش در کشور باشند.

وی افزود: تیم جواهری گنبد از همان ابتدا ایراداتی را در جذب بازیکن داشت که خوشبختانه در تعطیلات نیم‌فصل توانست با جذب بازیکنانی شکل تیمی خود را به دست آورد.

وی با بیان اینکه از بازیکنان خارجی تیمش راضی است افزود: کنزوویچ در این بازی با توجه به اینکه اولین بازیش بود نمایش خیره‌ کننده را از خود ارائه داد.

یادآور می‌شود دیدار دو تیم آلومینیوم هرمزگان و جواهری گنبد در هفته پانزدهم سوپرلیگ با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم هرمزگانی به پایان رسید.

انتهای پیام/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول