اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران ایران اعلام کرد

افتتاح 20 دفتر نمایندگی سرای روزنامه‌نگاران تا پایان سال

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران ایران از افتتاح 20 دفتر نمایندگی سرای روزنامه‌نگاران ایران در استان‌ها تا پایان سال جاری خبر داد.

افتتاح 20 دفتر نمایندگی سرای روزنامه‌نگاران تا پایان سال

مجید امرایی در حاشیه افتتاح سرای روزنامه‌نگاران ایران دفتر نمایندگی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: سرای روزنامه‌نگاران در واقع مرکز تجمع گفت‌وگوی خبرنگاران در استان‌ها بوده و در حوزه‌های آموزش، پژوهش، انتشارات و حوزه‌های رفاهی و مشاوره‌ای فعالیت می‌کند.

به گفته مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران ایران، عضوگیری در این سرا به دو دسته رسمی و غیر رسمی تقسیم‌بندی شده که فعالان حوزه‌های رسانه مکتوب، دیداری و شنیداری به عنوان اعضای فعال پذیرفته شده و برای آنان کارت عضویت صادر می‌شود.

امرایی خاطرنشان کرد: اعضای رسمی و دارای کارت سرای روزنامه‌نگاران از تمام خدمات سرا برخوردار می‌شوند در صورتی که اعضای غیررسمی از علاقه‌مندان به رسانه و افرادی که به دنبال یادگیری در این بخش هستند، تشکیل شده و در قالب 10 باشگاه تخصصی روزنامه‌نگاران حوزه فرهنگ، کتاب، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، هنر، عکاسان رسانه‌ای، کاریکاتوریست و غیره دسته‌بندی خواهند شد.

مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران ایران خاطرنشان کرد: دفاتر سرای روزنامه‌نگاران در استان‌ها توسط یک مدیر اداره می‌شود که به عنوان نماینده دفتر مرکزی فعالیت می‌کند.

وی راه‌اندازی کتابخانه تخصصی حوزه رسانه را یکی از بخش‌های سرای روزنامه‌نگاران در استان‌ها عنوان کرد و افزود: برپایی نمایشگاه‌ها، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی یک روزه تا یک ماهه و پژوهش را از دیگر فعالیت‌های این سرا برشمرد.

امرایی همچنین به ارائه خدمات رفاهی از قبیل هماهنگی با اماکن تفریحی و گردشگری به منظور برخورداری خبرنگاران و روزنامه‌نگاران از امکانات موجود اشاره کرد و گفت: برخورداری اعضا از بیمه‌های شخصی تا بیمه خودرو و آتش‌سوزی و حادثه از دیگر خدماتی است که در قالب برنامه‌های سرای روزنامه‌نگاران تعریف شده است.

این مسئول در پایان به برنامه‌ریزی سرای روزنامه‌نگاران برای افتتاح دفاتر نمایندگی در سایر استان‌ها اشاره کرد و از افزایش نمایندگی‌ها تا 20 دفتر تا پایان امسال خبر داد.

لازم به ذکر است که دفتر سرای روزنامه‌نگاران به عنوان ششمین دفتر استانی کشور در استان کردستان با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران ایران، استاندار کردستان، مدیرکل ارشاد اسلامی و خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان همزمان با سالروز حماسه 9 دی در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج افتتاح شد.

انتهای پیام/79001/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول