اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد

لیدر گلدکوئیست در دام پلیس مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری سرشاخه اصلی باند شرکت‌های هرمی در مازندران خبر داد.

لیدر گلدکوئیست در دام پلیس مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، محمد عظیمی با اشاره به عملیات شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در شهرستان بابلسر که منجر به دستگیری 11 متهم این پرونده و فرار سرشاخه اصلی این باند شد، افزود: عملیات شناسایی و دستگیری متهم اصلی این پرونده در دستور کار کارآگاهان و ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه از متهمان دستگیر شده، سرانجام موفق شدند، فردی به نام" م- ی" از سرشاخه‌های اصلی این باند را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران خاطر نشان کرد: ماموران با تعقیب و مراقبت از این فرد با استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند، وی را حین تردد در یکی از خیابان‌های اصلی شهر بابلسر شناسایی و دستگیر کنند.

عظیمی افزود: متهم که از لیدرهای اصلی این باند و سیستم شرکت‌های هرمی گلدکوئیست بوده اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور است که با تشکیل باند اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران در پایان با هشدار به خانواده‌ها و جوانان از آنان خواست از هرگونه عضویت در این شرکت‌های هرمی که هدفشان کلاهبرداری و اغفال جوانان است، خودداری کنند.

 انتهای پیام/86007/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول