اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش چشمگیر تماس‌های غیر ضروری با پلیس 110 در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در 9 ماه سال جاری تماس‌های غیر ضروری با پلیس 110 یک هزار و 737 درصد افزایش یافته است.

افزایش چشمگیر تماس‌های غیر ضروری با پلیس 110 در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی ظهر امروز در نشست خبری که در محل سالن اجتماعات پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان‌غربی به منظور تشریح عملکرد آگاهی استان برگزار شد، اظهار داشت: در 9 ماه سال جاری تعداد تماس‌های غیر ضروری مردم با مرکز فوریت‌های پلیس آذربایجان‌غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

وی با بیان اینکه محور رسیدگی به برخی اختلافات از جمله فقدان اوراق بهادار یا اشخاص، اختلافات ملکی، اختلاف مالک و مستأجر، اختلافات خانوادگی، صدور چک بلامحل، خیانت در امانت، اختلاس، پول‌شویی و ربا از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی آذربایجان‌غربی نیست، تصریح کرد: مردم برای حل چنین مشکلاتی باید شکایت خود را تسلیم دستگاه قضایی کنند و پس از آن از طریق کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محلی شکایت خود را پیگیری کنند.

جدیدی با اشاره به افزایش یک هزار و 737 درصدی تماس‌های غیرضروری با پلیس 110، خاطر نشان کرد: در 9 ماه سال جاری 14 هزار و 402 مورد تماس غیرضروری با این مرکز گرفته شده در حالی که این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته 784 تماس بود.

این مسئول کل تماس‌های برقرار شده با مرکز فوریت‌های پلیس آذربایجان‌غربی در 9 ماه سال جاری را 633 هزار و 127 مورد عنوان کرد و گفت: در مدت زمان مشابه سال گذشته تعداد کل تماس‌ها با پلیس 110 آذربایجان‌غربی 694 هزار و 95 تماس بوده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی متذکر شد: در 9 ماه سال جاری تعداد تماس‌هایی که منجر به عملیات شده نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول