اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین:

65 پلیس در قزوین رد رشوه کردند

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین از رد رشوه 65 پلیس در 9 ماه نخست سال جاری خبر داد.

65 پلیس در قزوین رد رشوه کردند

ایمان‌علی محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در 9 ماه ابتدای سال جاری 65 نفر از کارکنان انتظامی استان قزوین مبلغی نزدیک به 500 میلیون ریال رد رشوه کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: این افراد که شامل افسران ارشد، افسران جزو درجه‌دار و سرباز است، به انگیزه رد رشوه مورد تشویق نقدی قرار گرفته‌اند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به میزان تماس مردم با دفتر نظارت همگانی اضافه کرد: از تعداد کل تماس‌های گرفته شده با دفتر نظارت همگانی حدود هشت هزار و 700 تماس قابل بهره‌برداری بوده است.

محمدزاده بیان داشت: از این تعداد تماس دو هزار و 408 مورد پاسخگویی و راهنمایی به شهروندان بوده و 5 هزار و 46 تماس نیز در چرخه رسیدگی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: از مجموع پیام‌های قابل رسیدگی به دفتر نظارت همگانی در 9 ماه ابتدای سال جاری 30 درصد تقدیر و تشکر، 47 درصد پیشنهاد و چهار درصد شکایت از عملکرد کارکنان انتظامی استان بوده است.

این مسئول اذعان داشت: در نتیجه این تماس‌ها در بازرسی‌های بعدی تعدادی از پرسنل تشویق و با تعدادی برخورد قانونی برابر مقررات صورت گرفته است.

بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به امکان ارتباط مستقیم با مسئولان انتظامی این استان متذکر شد: 15 روز یک‌بار در روزهای شنبه جلسات ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان قزوین با مردم در دفتر نظارت همگانی برگزار می‌شود که تمام شهروندان می‌توانند به صورت حضوری و یا با شماره تلفن‌های 197 ـ 02812234444 تماس حاصل و نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/2667/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول