اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

پاسگاه پلیس راه در محور خلخال به اسالم ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: به لحاظ اهمیت محور خلخال به اسالم در زمستان این شهرستان، این محور صاحب پاسگاه پلیس راه می‌شود.

پاسگاه پلیس راه در محور خلخال به اسالم ایجاد می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جلسه مشترک با بازرس اعزامی ویژه ناجا و جانشین پلیس راه استان و مسئولان شهرستان خلخال در پایگاه جمعیت هلال احمر خلخال در محور خلخال به اسالم به گردنه الماس با اشاره به صعب‌العبور بودن این محور و واقع شدن بیشتر محورهای کوهستانی در شهرستان خلخال اظهار داشت: محور خلخال به اسالم در روزهای پیش رو صاحب ایستگاه پلیس راه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تامین زمین و واگذاری آن نیز در روزهای آینده اقدام خواهیم کرد و انتظار داریم که پلیس راه استان نیز با دید ویژه شهرستان خلخال را حمایت کند.

 

فرماندار خلخال تصریح کرد: حضور پررنگ فرماندهی و عوامل نیروی انتظامی در هفته گذشته در نجات مصدومان گرفتار در کوهستان قابل تقدیر بوده و همیشه این نیرو به عنوان بازوی پرتوان در کنار مسئولان شهرستان خلخال اقدام به خدمت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال با تقدیر از فرماندار شهرستان تالش گفت: در روز کولاک این مدیریت با اعزام دستگاه‌های لازم و نیروها سعی مضاعفی را در راستای تعامل با نیروهای راهداری و جمعیت هلال احمر خلخال در نجات مسافران داشت.

محمدی اضافه کرد: در هفته پیش رو نیز با هماهنگی در جلسه‌ای مشترک با حضور مسئولان استان گیلان و شهرستان تالش آخرین راهکارهای تعامل ویژه به منظور امنیت تردد مسافران و سایر مشکلات بحث و بررسی انجام خواهد شد.

فرماندار خلخال افزود: به دنبال پخش گزارشی از عملیات نجات و وضعیت خدمت‌رسانی در گردنه الماس در دو روز گذشته با توجه مسئولان استانی محور خلخال به اسالم صاحب پلیس راه شده و در روزهای آینده یک تیم ویژه پلیس راه در این محور در روستای مجره خلخال مستقر خواهد شد.

محمدی گفت: در این راستا یک آمبولانس از سوی جمعیت هلال احمر استان نیز به امکانات جاده تیم امداد نجات گردنه الماس اضافه شد و همچنین یک دستگاه بولدوزر 155 و امکانات لازم برای تجهیز راهدارخانه از سوی راه و شهرسازی استان تخصیص یافت که این تجهیزات از صبح امروز از استان به سوی شهرستان در حال انتقال است.

این مسئول در پایان سخنان خود تصریح کرد: اگر در سایر شهرستان‌ها نیاز به یک برابر ظرفیت نیروی پلیس راه باشد می‌طلبد که ظرفیت یک و نیم برابری در خلخال اجرا شود و امکانات لازم پلیس راه در این شهرستان از سوی مسئولان ذی‌ربط این حوزه انجام گیرد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست بازرس ویژه نیروی انتظامی کشور نیز در سخنانی ابراز داشت: ما تلاش خواهیم کرد که با تعامل ارگان‌های حاضر در این محور با دید ویژه در حوزه پلیس راه به خلخال نگاه کنیم.

اسحق کریمی افزود: تلاش مسئولان استانی را می‌طلبد تا با تخصیص اعتبارات و امکانات لازم ایجاد این پلیس راه و تامین نیروی انسانی لازم شاهد بروز مشکل در این محور نباشیم.

وی اضافه کرد: تمام این محور مورد بازدید قرار خواهد گرفت و هر مکانی که از سوی مسئولان ذیربط در شهرستان و استان برای ایجاد پاسگاه راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته شود در خصوص تامین نیاز آنها ما نیز اقدام خواهیم کرد.

این مسئول ابراز داشت: پاسگاه راهنمایی و رانندگی با درجه سه در نظر گرفته می‌شود که فرماندار خلخال با توضیحات لازم نیاز خلخال را به پاسگاه پلیس راهنمایی و رانندگی درجه یک عنوان نمود و خواستار بازنگری مسئولان پلیس راه و بازرس ویژه ناجا به این امر شد.

بازرس ویژه ناجا یادآور شد: این اتفاق چند روز گذشته ما را بر آن داشت تا از این پس در فکر این محور باشیم و توضیحات مسئولان شهرستان نشان از اهمیت این محور برای شهرستان خلخال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی خلخال نیز ضمن تقدیر از تلاش امدادگران در حوادث هفته گذشته خاطرنشان کرد: تلاش و همدلی همگانی سبب نجات مصدومان شد و نیروهای جمعیت هلال احمر با جان خود در نجات مصدوم مایه گذاشتند.

حسین بهمنی متذکر شد: خدمت بی‌منت و بدون هیچ چشم داشت از خصوصیات امدادگران است و این نیروها گاهی چندین شبانه‌روز را در سخت‌ترین شرایط به دنبال نجات جان مردم در گردنه‌ها و شرایط کوهستانی سپری می‌کنند که مایه افتخار شهرستان خلخال هستند.

فرمانده انتظامی خلخال اذعان داشت: نیروهای انتظامی تحت فرماندهی این ستاد از این پس نیز همزمان با فصل زمستان در خدمت مردم خلخال خواهند بود و ضمن افزایش تعامل خود در حل مشکلات مردم دست همکاری با مردم را خواهند فشرد.

انتهای پیام/62008/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول