اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

دست‏های دشمن از سال‏های قبل از انتخابات 88 مشاهده می‏شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای رودهن، بومهن، پردیس و آبعلی گفت: دست‏های آشکار و پنهان دشمن حتی از سال‏های قبل از انتخابات سال 88 مشاهده می‏شد.

دست‏های دشمن از سال‏های قبل از انتخابات 88 مشاهده می‏شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد رودهن، حجت‏الاسلام حسین توسلی پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته بصیرت و بیعت با ولایت در‌ مراسمی که با حضور اساتید،‌ کارکنان و دانشجویان در مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد، ضمن اشاره به مراحل مختلف انتخابات سال 88 و عدم رعایت قوانین از سوی برخی کاندیداهای این انتخابات ‌افزود: دست‏های آشکار و پنهان دشمن حتی از سال‏های قبل از انتخابات سال 88 مشاهده می‏شد.

وی تصریح کرد: به همین جهت، مقام معظم رهبری مکرر هشدارهای لازم را بیان می‏فرمودند؛ اما بی‏توجهی برخی از افراد از جمله برخی کاندیداهای ریاست جمهوری، ‌آب به آسیاب دشمن ریخت و آتش خشم دشمن علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی را شعله‏ور ساخت.

امام جمعه شهرهای رودهن، بومهن، پردیس و آبعلی افزود: فضای غبارآلود فتنه به گونه‏ای بود که حتی برخی از دوستان انقلاب و همراهان رهبری را نیز دچار تردید و سردرگمی کرد.

توسلی بیان داشت: اما هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از سویی و در نهایت اهانت فتنه‏گران به عاشورای حسینی از سوی دیگر سبب شد تا غبار فتنه برطرف و حقانیت انقلاب اسلامی و مسئولان آن آشکار شود.

وی یادآور شد: مردم در یک حرکت خودجوش و هماهنگ در 9 دی 1388 بساط فتنه و فتنه‏گران را برچیده و انقلاب را از آن خطر بزرگ نجات داده و دشمنان انقلاب را کاملا ناامید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مسئول نهاد نمایندگی ولی‏فقیه در دانشگاه آزاد رودهن نیز در این مراسم اظهار داشت: از آنجا که 9 دی نقطه عطف بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و ریشه در آگاهی و بصیرت ملت عزیز و بزرگ ما دارد، باید همانند مناسبت‏های تاریخی دیگر گرامی داشته شود و ماندگار بماند.

حجت‏الاسلام  محمدابراهیم سراج تصریح کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برنامه‏های مختلفی پیش‏بینی شده که در برنامه مسجد پیامبر اعظم(ص) این دانشگاه، از امام جمعه شهرهای رودهن، بومهن، پردیس و آبعلی دعوت به عمل آمد تا به تبیین حماسه 9 دی بپردازد.

انتهای پیام/2568/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول