اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ‌سمنان:

رشوه 10 میلیونی به پلیس در دامغان رد شد

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سمنان از رد رشوه 10 میلیون ریالی مأموران پلیس در شهرستان دامغان خبر داد.

رشوه 10 میلیونی به پلیس در دامغان رد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه خبری پلیس استان سمنان، سیدمجتبی اشرفی امروز در تشریح جزئیات این مطلب گفت: چندی پیش حکم جلبی از سوی شعبه اول اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دامغان صادر شد.

اشرفی افزود: با اطلاعات به دست آمده، مشخص شد که متهم مورد نظر به منزلش مراجعه کرده و مأموران پلیس بی‏درنگ برای دستگیری وی اقدام کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سمنان تصریح کرد: عوامل کلانتری 11 دامغان به محل اعزام شدند و با رعایت همه موارد قانونی و پس از دق‏الباب و تفهیم حکم، وارد منزل متهم شدند.

اشرفی اظهار داشت: با دستگیری متهم مورد نظر، برادر وی به پیشنهاد رشوه 10 میلیون ریالی به مأموران حاضر اقدام کرد که عوامل وظیفه‏شناس پلیس، ضمن رد این پیشنهاد، مراتب را صورت‏جلسه کردند.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال‏جاری تاکنون، مأموران پلیس 23 مورد پیشنهاد رشوه به مبلغ 44 میلیون و 820 هزار ریال را رد کرده و مراتب را برای پیگیری‏های بعدی صورت‏جلسه کرده‏اند.

انتهای پیام/2249/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول