اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کرمان:

نمایندگان باید سیاست را بر مدار دیانت دنبال کنند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در پیامی به مناسبت روز مجلس گفت: نمایندگان مردم در خانه ملت همواره باید سیاست را بر مدار دیانت دنبال کنند.

نمایندگان باید سیاست را بر مدار دیانت دنبال کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی زاهدی در پیامی به مناسبت روز مجلس اظهار داشت: سیاست بر مدار دیانت را می‌توان از منظر نگاه ولایت تشخیص داد.

وی با اشاره به شأن تسمیه روز مجلس با شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس ادامه داد: بدون شک جمله تاریخی شهید مدرس که سیاست را عین دیانت می‌دانست، عالی‌ترین منشور حرکت در یک جامعه مردم‌سالار دینی محسوب می‌شود، جامعه‌ای که پارلمان و مجلس آن شاخص سیاست‌گذاری در آن است.

زاهدی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره باید سیاست را بر مدار دیانت دنبال کنند و سیاست ارزشمندی که تنها می‌توان آن را از منظر نگاه ولایت تشخیص داد و در پرتو اشارت‌ها و بشارت‌های این خورشید منور به آن رسید.

وی از وکلای مردم به ویژه نمایندگان استان کرمان خواست در پیام‌ها و مصاحبه‌های جداگانه با ارائه پیگیری‌های انجام شده در حوزه نمایندگی خود و همچنین انعکاس تلاش‌های صورت گرفته در کمیسیون‌ها و صحن مجلس به تبیین نقش اجتناب‌ناپذیر قوه مقننه در تحقق آرمان‌ها و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی بپردازند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: مطالب مطرح شده باید برای تقویت، وحدت و حفظ یگانگی قوا باشد و به دور از هر مبحث دیگر فرصت هرگونه حاشیه‌سازی را از معاندان تفرقه‌انگیز بگیرد.

انتهای پیام/80019/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول