اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کرمان خبر داد

برگزاری 8 نشست تخصصی نمایندگان کرمان با مدیران

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: نمایندگان استان کرمان روز گذشته 8 نشست تخصصی با مدیران استان کرمان برگزار کردند.

برگزاری 8 نشست تخصصی نمایندگان کرمان با مدیران

محمدمهدی زاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان به تشریح نشست‌های تخصصی مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران پرداخت و اظهار داشت: روز گذشته هشت نشست تخصصی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان کرمان نسبت به مسائل این استان حساس هستند، عنوان کرد: نمایندگان در این نشست‌های تخصصی در مورد مشکلات موجود صحبت کرده و مسئولان نیز نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

زاهدی از برگزاری دو نشست نمایندگان با اسماعیل نجار استاندار کرمان در صبح و شامگاه دیروز خبر داد و بیان داشت: نمایندگان در این نشست‌ها مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود را مطرح کردند.

وی افزود: در نشست با استاندار کرمان در مورد مسائل، دغدغه‌ها و انتقادات نمایندگان بحث و بررسی صورت گرفت و نمایندگان خواستار ایجاد تحرک بیشتر در این خطه شدند.

زاهدی با اشاره به برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با حسین چناریان فرمانده انتظامی و فرماندهان ارشد انتظامی این خطه ابراز داشت: در این نشست گزارش‌های خوبی از سوی فرماندهان نیروی انتظامی ارائه شد.

وی ابراز داشت: فرماندهان انتظامی در این نشست در مورد مشکلات نیروی انتظامی استان کرمان در زمینه‌های بودجه، امکانات و مسائل امنیتی نیز صحبت کردند و قرار شد تا جلسه‌ای با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و یا جانشین وی در تهران برای پیگیری این مشکلات برگزار شود.

این نماینده گفت: نمایندگان استان کرمان همچنین روز گذشته با سربازان گمنام امام زمان (عج) دیدار و گفت‌و‌گو کردند و در جریان وضعیت امنیتی استان کرمان قرار گرفتند.

زاهدی با قدردانی از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان کرمان اذعان داشت: توفیقات به دست آمده توسط این مجموعه موجب خرسندی نمایندگان شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان کرمان و مدیران صنعت آب در این استان اظهار داشت: در این نشست در مورد آب مصرفی در بخش‌های آشامیدنی، صنعت، کشاورزی، شهری و روستایی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

زاهدی تصریح کرد: در نشست مذکور موضوع احداث شبکه فاضلاب کرمان به عنوان یکی از مشکلات جدی این شهر مطرح شد، زیرا اگر نتوانیم این شبکه را راه‌اندازی کنیم، مردم با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به خشکسالی‌های پی‌در‌پی در استان کرمان و مشکلات موجود در حوزه آب و فاضلاب این خطه باید نشستی با حضور وزیر نیرو و معاونان وی و نمایندگان و مدیران صنعت آب کرمان برگزار شود.

زاهدی گفت: نمایندگان کرمان پروژه آبرسانی به این استان را با جدیت دنبال می‌کنند تا مشکل تأمین آب برای مردم، صنعت و کشاورزی برطرف شود.

وی عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان کرمان نشستی را با سردار روح‌الله نوری فرمانده سپاه ثارالله برگزار کردند تا در جریان وضعیت این مجموعه در این هیاهوی اقتصادی و دفاع مقدس قرار گیرند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اذعان داشت: سردار نوری در این نشست از اقتدار سپاه و آمادگی کامل برای جانفشانی و پاسخگویی کوبنده به دشمنان خبر داد.

زاهدی با اشاره به برگزاری نشست نمایندگان استان کرمان با فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی کرمان ابراز داشت: در این نشست در مورد راهکارهای استفاده از تسهیلات توسط سرمایه‌گذاران و جذب سرمایه داخلی و خارجی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول