اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

مقاوم‏سازی مدارس کشور 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مقاوم‏سازی مدارس کشور، 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مقاوم‏سازی مدارس کشور 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت رسانه و اطلاع‏رسانی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، علی‏رضا خسروی در دیداری با وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حوادث اخیر در مدارس کشور اظهار داشت: مقاوم‏سازی همه مدارس کشور به 10 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که ابتدا باید این اعتبار تأمین شود و بعد از وزیر انتظار پاسخگویی داشته باشیم.

وی در عین حال بر توجه بر رعایت نکات ایمنی در مدارس تأکید کرد و با اشاره به اینکه فعالیت معلمان باعث رشد و تعالی جامعه می‏شود، گفت: همه ما باید قدردان زحمات این قشر زحمت‏کش باشیم.

این نماینده اصولگرای مجلس، توجه به فرهنگیان را نوعی سرمایه‏گذاری برای کشور دانست و گفت: همه ما مدیون معلمان و فرهنگیان هستیم.

بیمه طلایی ارزشمند است؛ باید ادامه یابد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام اخیر وزیر آموزش و پرورش در بیمه طلایی برای فرهنگیان، این مهم را اقدامی ارزشمند در مدت خدمت وزیر آموزش و پرورش در دولت دهم عنوان و تصریح کرد: این اقدام ارزشمند برای فرهنگیان باید ادامه‏دار و برای همه فرهنگیان باشد.

آموزش و پرورش، یکی از فرزندان فرهنگیان بازنشسته را استخدام کند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تأثیر فعالیت معلمان و فرهنگیان در جامعه، استخدام یکی از فرزندان معلمان بازنشسته را حق معلمان دانست.

خسروی افزود: باید ساز و کاری فراهم شود تا یکی از فرزندان معلمان و فرهنگیان پس از بازنشستگی به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

انتهای پیام/2249/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول