اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد:

کیفیت فعالیت‌های ورزشی در مدارس افزایش یابد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش سعدآباد بر لزوم افزایش کیفیت فعالیت‌های ورزشی در مدارس تاکید کرد.

کیفیت فعالیت‌های ورزشی در مدارس افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، جعفر امیری‌زاده بعد از ظهر امروز در گردهمایی و هم‌اندیشی مربیان ورزش و تربیت‌بدنی منطقه سعدآباد اظهار داشت: ورزش و تفریحات سالم باید در سطح مدارس و در بین دانش‌آموزان گسترش یابد و در این مسیر باید نهایت تلاش خود را به کار ببندیم.

وی افزود: در دولت نهم و دهم شاهد بهبود وضعیت ورزش و تربیت‌بدنی در مدارس هستیم و کیفیت فعالیت‌های ورزشی در مدارس رشد خوبی داشته است.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد، کسب شادابی و نشاط و میل به موفقیت در وظایف شغلی و حرفه‌ای را از اهداف تربیت بدنی بیان کرد و یادآور شد: ورزش، بخش مهمی از نحوه و چگونگی زندگی بهتر و سالم‌تر را در پی خواهد داشت.

امیری‌زاده خاطرنشان کرد: ورزش سلامت جسمی و عقلی را حفظ، خطر پیدایش بیماری‌های مزمن را کاهش، امید به بقا را افزایش و کیفیت زندگی در طول عمر را بهبود می‌بخشد.

وی با تأکید بر اجرای رویکرد نوین درس تربیت‌بدنی بر همکاری مدیران مدارس برای فراهم کردن وسایل و تجهیزات لازم اشاره کرد و افزود: اجرای ساعات درس تربیت بدنی در دوره ابتدایی بر اساس کتاب‌های هر پایه بوده و آموزگاران ملزم به اجرای آن هستند.

امیری‌زاده خواستار افزایش کیفیت فعالیت‌های ورزشی در مدارس شد و ادامه داد: آموزش و پرورش از فعالیت‌های ورزشی در مدارس حمایت می‌کند.

معاون پرورش آموزش و پرورش سعدآباد نیز گفت: در بینش اسلامی بدن هدیه‌ای الهی است که بر اساس حسن کرامت آفریده شده و ظرافت شگفت‌انگیزی در آفرینش آن به کار برده شده است.

عبدالله باغچه‌بان عنوان کرد: در سعدآباد شاهد بهبود وضعیت زنگ ورزش در مدارس هستیم و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش سعدآباد نیز به اجرای طرح‌های وزارتی مانند «ژیمناستیک» ویژه دوم ابتدائی و چهارم ابتدائی، تنیس روی میز پایه پنجم و دوومیدانی پایه ششم اشاره کرد و یادآور شد: در دوره‌های تحصیلی راهنمایی و متوسطه، آموزش باید براساس دستورالعمل درس تربیت بدنی باشد.

محمد محمدپور در پایان اذعان داشت: در سال جاری برنامه‌های متنوع ورزشی را در سطح مدارس تدارک دیده‌ایم.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول