اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی:

سمنان در شمار مدارس نامستحکم در رتبه نخست کشور قرار دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: استان سمنان در تعداد مدارس نامستحکم در کشور رتبه نخست را دارد و باید برای این مشکل فکری شود.

سمنان در شمار مدارس نامستحکم در رتبه نخست کشور قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت رسانه و اطلاع‏رسانی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، علی‏رضا خسروی در مراسم دیدار وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر با اشاره به اینکه کم‏توجهی به مرکز استان سمنان توجیه ندارد، توجه بیشتر مسئولان آموزش و پرورش به حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر را خواستار شد و افزود: استان سمنان در تعداد مدارس نامستحکم در کشور مقام اول را داراست.

وی همچنین از وزیر آموزش و پرورش به عنوان فردی ولایت‏مدار، پرتلاش و کم‏شانس یاد کرد که با وجود تلاش زیاد، حاشیه‏هایی برای وی ایجاد شده است.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: نباید برای هر اتفاقی در آموزش و پرورش، وزیر را مقصر بدانیم.

خسروی اضافه کرد: وزیر باید نرم‏افزار مورد نیاز آموزش و پرورش را فراهم کند و تامین سخت‏افزار نیازمند اعتبارات خاص و حضور دیگر وزارت‏خانه‏های کشور در این عرصه است.

وی نگاه عدالت‏محور وزیر آموزش و پرورش دولت دهم را برای دانش‏آموزان کشور از دیگر نکات مثبت حاجی‏بابایی دانست و افزود: نباید عده‏ای خاص و مرفه دارای امکانات آموزشی بسیار بیشتری از عموم باشند، چرا که این با نخبه‏پروری در تعارض است.

آموزش و پرورش نیازمند توجه است

این نماینده مجلس نهم با اشاره به تفاوت‏های نظام حاکم بر آموزش و پرورش و آموزش عالی، توجه بیشتر به فرهنگیان و فعالان حوزه آموزش و پرورش را در کشور خواستار شد.

خسروی ارتباط بین حوزه و دانشگاه را گامی مهم در جهت تقویت این دو نهاد آموزشی عنوان و تصریح کرد: نهضت سوادآموزی به عنوان پشتیبان و مکمل آموزش و پروش باید تقویت شود.

ادغام وزارت علوم با آموزش و پرورش شدنی است

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به ادغام وزارت‏خانه‏های راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادغام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش را گامی مهم در پیشرفت نظام آموزشی دانست.

خسروی گفت: ادغام وزارت علوم با وزارت آموزش و پرورش باید با محوریت آموزش و پرورش انجام شود.

انتهای پیام/2249/ر 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول