اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

تعداد دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با اخذ مجوزهای لازم از وزارت آموزش و پرورش تعداد دانش‌آموزان استعدادهای درخشان در پنج شهرستان اردبیل افزایش می‌یابد.

تعداد دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده صبح امروز در دوازدهمین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه با اخذ مجوزهای لازم از وزارت آموزش و پرورش تعداد دانش‌آموزان استعدادهای درخشان در پنج شهرستان اردبیل افزایش می‌یابد، اظهار داشت: این دانش‌آموزان در مدارس راهنمایی و متوسطه شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، گرمی، خلخال و مشگین‌شهر مشغول تحصیل خواهند بود.

وی ادامه داد: آزمون تکمیل بر اساس دستورالعمل پذیرش دانش‌آموز برای مراکز استعدادهای درخشان و نمونه دولتی، اطلاع‌رسانی لازم برای ثبت‌نام و زمان آزمون ورودی و تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه اطلاع‌‌رسانی دقیق در خصوص نحوه ثبت‌نام، شرایط آن و آزمون این مراکز آموزشی انجام خواهد شد افزود: با اخذ مجوزهای لازم وزارتی که از مطالبات اولیای دانش‌آموزان مستعد استان بود، تعداد دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس راهنمایی و متوسطه شهرستان‌های استان افزایش می‌یابد.

محمودزاده از تشکیل گروه فنی ایمن‌سازی سیستم گرمایشی مدارس استان خبر داد و گفت: گروه فنی ایمن‌سازی مدارس متشکل از مهندسان آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس طی برنامه زمان‌بندی شده در اسرع وقت وضعیت گرمایشی مدارس را بررسی کرده و نواقص احتمالی را برطرف خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از توجه وزیر آموزش و پرورش و استانداری اردبیل برای اختصاص اعتبار ویژه برای تجهیز هنرستان‌‌های فنی و حرفه‌ای و هوشمندسازی مدارس قدردانی کرد و از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خواست تا برنامه‌ریزی دقیق و زمان‌بندی شده را برای ایجاد سیستم گرمایشی استاندارد، تجهیز و هوشمندسازی مدارس معمول دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیگیری مصوبات جلسه قبلی، برگزاری آزمون سمپاد، درخواست مجوز تشکیل جلسه معاونین آموزشی ابتدایی و متوسطه، برگزاری دوره ضمن خدمت 24 ساعته برای مدیران و کارشناسان نواحی و مناطق، گردهمایی گزینشگران استان و سایر مسایل جاری از دستورات دوازدهمین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بود که پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/62003/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول