اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

احداث 50 هزار متر مربع فضای سبز در شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از احداث 50 هزار مترمربع فضای سبز جدید در شوشتر خبر داد و گفت: احداث فضای سبز جدید در اولویت کاری قرار دارد.

احداث 50 هزار متر مربع فضای سبز در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر شامگاه امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی در اتوبان ملاصدرای این شهر بیش از 50 هزار متر مربع فضای سبز جدید در حال احداث است که در آینده نزدیک این فضای سبز به فضاهای تفریحی شهر افزوده می‌شود.

وی با اشاره به منحصر به فرد بودن فضای سبز این منطقه خاطرنشان کرد: تلاش شده است تا از گونه‌های جدید چمن استفاده شود و به این دلیل فضای سبزی منحصر به فرد ایجاد خواهد شد.

شهردار شوشتر با بیان اینکه در تلاش هستیم تا کیفیت فضای سبز شهری را ارتقا دهیم، ادامه داد: برای ارتقای سطح فضای سبز شهری در حال برنامه‌ریزی هستیم و به این دلیل کمیسیون فضای سبز شهری در شهرداری این شهر تأسیس خواهد شد و جلسات تخصصی در این خصوص برگزار می‌شود.

دُر با اشاره به اینکه شهر شوشتر توانمندی زیادی برای توسعه فضای سبز دارد، افزود: این شهرستان توانمندی زیادی برای توسعه فضای سبز شهری از نظر آب و خاک دارد، بنابراین باید کوشید تا از این توانمندی‌ها بهترین استفاده را کرد.

شهردار شوشتر درباره برون‌سپاری مدیریت و نگهداری فضای سبز شهری تأکید کرد: در شرایط کنونی مسئولی برای بررسی این پرونده در نظر گرفته شده است و در حال بررسی و تعیین شاخص‌های کارشناسی در این واگذاری هستیم و باید این مهم در اسرع وقت محقق شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برون‌سپاری این مسئولیت‌ها بسیار پیش از این باید در شهرداری شوشتر انجام می‌شد، ابراز داشت: باید سال‌ها پیش برای برون‌سپاری مسئولیت‌های شهرداری شوشتر به بخش خصوصی اقدام می‌شد، اکنون نیز باید با بررسی‌های عمیق کارشناسی دراین‌باره اقدام کرد و فرصت را از دست نداد.

انتهای پیام/72006/ذ/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول