اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال برتر والیبال صورت گرفت

پیروزی کاشانی‌ها با طعم سکوهای خالی/اخطار به کاپیتان تیم ملی

خبرگزاری فارس: در چارچوب هفته لیگ برتر والیبال تیم باریج اسانس کاشان موفق شد میهمان خود شهرداری ارومیه را با شکست بدرقه کند.

پیروزی کاشانی‌ها با طعم سکوهای خالی/اخطار به کاپیتان تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، تیم باریج اسانس کاشان در حالی از عصر امروز پذیرای تیم شهرداری ارومیه بود که به دلیل اتفاقات صورت گرفته در بازی مقابل متین ورامین و رأی کمیته انضباطی از حضور تماشاگرانش در این مسابقه محروم و در یک سالن خالی از تماشاگر به مصاف نماینده ارومیه رفته بود.

شاگردان حسین معدنی در حالی توانستند در سه گیم پیاپی میهمان خود را به ترتیب با نتایج 25 بر 23، 25 بر 20 و 31 بر 29 با شکست بدرقه کنند که با کسب این سه امتیاز شیرین دومین برد پیاپی خود را جشن گرفتند.

علی اصغر حاج کاظمی و محمد ابراهیم‌زاده قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و احمد بندری نیز به عنوان ناظر عهده‌دار وظیفه نظارت مسابقه بود.

اما نکته قابل ذکر این دیدار که در هفته‌های اخیر در لیگ برتر والیبال نیز مرسوم شده اعتراض سعید معروف پاسور با تجربه و کاپیتان تیم ملی کشورمان به روند قضاوت این مسابقه بود که این اقدام وی یک کارت زرد را برایش به ارمغان آورد.

نبود محمد کاظم بازیکن برجسته شهرداری ارومیه به دلیل مصدومیت و استفاده حسین معدنی از جواد حکمتی عضو رده نوجوانان تیم باریج اسانس کاشان نیز از دیگر نکات قابل توجه این مسابقه بود.

ترکیب باریج اسانس کاشان در این دیدار شامل نفراتی چون علیرضا بهبودی، امیر غفور، حسین امیری، سجاد تاروردی‌زاده، فرزاد ملابهرامی، ناصر رحیمی، حسن صنوبر، علیرضا جدیدی، سید جواد میرآفتاب، محمدمهدی صادق‌‌زارع، کریم اکرامی‌فر، بهنام حمامی، عباس فتحی‌بیدگلی و سعید جعفریان بود که حسین معدنی، محمد فدوی، علی تاج‌الدین و مجید اعتمادحسینی را به ترتیب به عنوان سرمربی،‌ مربی، آنالیزور و سرپرست روی نیمکت خود می‌دید.

انتهای پیام/63009/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول