اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سابق اردبیل:

منصفانه نیست بعد از برکناری خود، منتقد دولت شویم

خبرگزاری فارس: فرماندار سابق اردبیل گفت: منصفانه نیست که برخی خدمتگزاران و دلسوزان دولت نهم و دهم بعد از برکناری خود منتقد دولت شوند.

منصفانه نیست بعد از برکناری خود، منتقد دولت شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل با اشاره به حادثه 9 دی به عنوان یک رویداد در جهت همبستگی آحاد اجتماعی و در معنای واقعی به عنوان نمادی از همبستگی، غرور، صلابت و دفاع از آرمان‌های ولایت فقیه اظهار داشت: 9 دی برای همه دوستان و دشمنان این نظام دو پیام به همراه داشت که در مرحله اول ملت سرافراز ایران اسلامی باور کنند که به چنان ارج و قربی رسیدند که دشمنان آنها در برابر اراده این ملت سر تعظیم فرود می‌آورند.

وی دومین پیام این حماسه ماندگار را عشق به ولایت و رهبری و در یک کلام عشق به همه خوبی‌ها توصیف کرد و افزود: تبعیت از ولایت فصل‌الخطاب تمام سلائق و رفتارهای سیاسی است که همه باید با پشتیبانی از این عنصر ارزشمند بکوشیم تا در مسیر دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی توفنده و بالنده حرکت کنیم.

اکبری تصریح کرد:‌ ملت ایران در 9 دی به دسیسه‌گران و برخی فریب‌خوردگان داخلی اعلام کردند که از حرکت و اقدام آنها تبری جسته و همیشه در مسیر خط و امام و ولایت حرکت می‌کنند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های انجام شده با حمایت و درایت مسئولان کشوری و استانی در شش سال گذشته در سطح شهرستان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: سعی کردیم در این مدت با اعتمادآفرینی و همچنین دوری از هرگونه باورسوزی برای مردم نشاط و امیدواری در به سرانجام رساندن طرح‌ها و پروژه‌ها ایجاد کنیم چرا که وظیفه تک تک مسئولان نظام ایجاد امید و اقدام خوش‌بینانه در کارها است تا مبادا مردم در ادامه مسیر خود نگران و مأیوس شوند.

وی با اعلام اینکه البته در این مسیر دولت از نقدهای دلسوزانه حمایت کرده و ما نیز در شهرستان سعی داشتیم به نصیحت‌های خیرخواهانه و نقدهای منصفانه توجه داشته باشیم، خاطر نشان کرد: روحیه خستگی‌ناپذیری خدمتگزاران دولت نهم و دهم نشانگر این موضوع است که باید از لحظه لحظه فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی مناسب استفاده کرد که در این بین بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و همچنین خواص با بصیرت نکته‌ای است که هرگز آن را به حاشیه نراندیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار سابق اردبیل با اعلام اینکه در شش سال گذشته هرگز به دنبال حاشیه‌سازی نبوده و از روحیه حاشیه‌گریزی و حاشیه‌سوزی برخوردار بودم، اضافه کرد: به صلاح کشور، استان و اردبیل نیست که در چنین موقعیتی عده‌ای با حاشیه‌سازی بخواهند جلوی خدمات و کارهای تأثیرگذار را بگیرند.

اکبری نمونه این حاشیه‌گریزی‌ها را برگزاری مراسم معارفه فرماندار جدید اردبیل در نهایت آرامش و جلوگیری از هرگونه اظهار کاذب توصیف کرد و بیان داشت: هر چه قدر در این مدت تحت فشار بودم هرگز از اصول عقب‌نشینی نکرده و سعی داشتم با استقامت بیش‌تر کارها را به پیش ببرم.

وی با اعلام اینکه نه اهل استعفا بوده و نه اینکه تهدید به استعفا شدم، یادآور شد: در مدت شش سال فرمانداری در اردبیل همیشه سعی داشتم از حقایق و رخدادهایی که مفید و سازنده بوده در جهت پیشبرد اهداف و امور و اندوختن تجربه‌های گرانقدر استفاده کنم و هرگز دنبال مصاحبه‌ها و برخی گفت‌وگوهای جنجالی و رسانه‌ای نبودم. افزود منصفانه نیست که برخی خدمتگزاران و دلسوزان دولت نهم و دهم بعد از برکناری خود منتقد دولت باشند.

اکبری در ادامه سخنان خود گفت: همیشه سعی داشتیم تا در مسیر رضای الهی قدم برداریم و از هرگونه عقده‌گشایی کینه‌توزان دوری کنیم و به عنصری مطلوب و سازنده تبدیل شویم که شایسته است در این روز پایانی مسئولیت با چشم‌پوشی از برخی رویدادهای منطقه‌ای و استانی که نسبت به آنها آگاه بودم مسئولیت خود را که همیشه آن را امانتی بزرگ می‌دانستم به فرماندار جدید تحویل داده و در حالی از این سمت بیرون بیایم که در شش سال گذشته برای خود و اطرافیان نسبی و سببی کیسه‌ای ندوخته و همیشه سعی داشتم گفتمان دولت خدمتگزار را که عدالت، ساده‌زیستی و دوری از تجملات بوده، رعایت کنم.

انتهای پیام/62004/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول