اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اصفهان اعلام کرد

افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان نیازمند مهر تأیید فرماندار

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر لایحه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان از سوی شورای شهر مصوب شده و تأیید نهایی و اجرای این مصوبه در اصفهان به عهده فرمانداری است.

افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان نیازمند مهر تأیید فرماندار

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که مصوبه شورای شهر مبنی بر افزایش بلیت اتوبوس‌ها از چه زمانی در اصفهان اجرا می‌شود، اظهار کرد: هفته گذشته لایحه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان توسط اعضای شورای شهر مصوب شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل تصویب این لایحه با توجه به اخبار اعلام شده از سوی شورای شهر مبنی بر عدم افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان تا پایان امسال چیست، اضافه کرد: لایحه افزایش بلیت اتوبوس‌های گذشته حدود چهار ماه گذشته به شورا ارسال شده بود، اما مدیریت شهری طی چهار ماه گذشته هیچ اقدامی را در راستای تصویب این لایحه انجام نداده بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اما طی سه ماه گذشته هزینه‌های تعمیرات و نگهداری، قیمت اتوبوس‌ها و حقوق و مزایای نیروهای فعال در بخش اتوبوس‌رانی با افزایش چشمگیری مواجه شده است، تصریح کرد: با توجه به این موضوع شورای شهر ناچار به بررسی لایحه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان بوده و مردم باید در راستای کاهش هزینه‌های اتوبوس‌رانی با این ناوگان همکاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر لایحه مصوب شده از سوی شورای شهر مبنی بر افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان برای تأیید نهایی به فرمانداری ارسال شده است، ادامه داد: اما هنوز هیچ پاسخی از سوی فرمانداری مبنی بر تأیید این لایحه به شورای شهر داده نشده است.

قربانی با بیان اینکه در حال حاضر لایحه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان از سوی شورای شهر مصوب شده و تأیید نهایی و اجرای این مصوبه در اصفهان به عهده فرمانداری است، تأکید کرد: در حال حاضر زمان اجرای افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان معلوم و مشخص نیست و این لایحه باید مورد تأیید فرمانداری قرار بگیرد.

انتهای پیام/63004/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول