اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم وزیر کشور

فرماندار جدید زاوه منصوب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید شهرستان زاوه معرفی شد.

فرماندار جدید زاوه منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان‌رضوی، مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زاوه برگزار شد.

محمد غفاری؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌رضوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، ضمن بیان رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم ساده زیستی مسئولان، اظهار کرد: مدیران بایستی سطح زندگی خود را در حد پایین‌ترین قشرهای جامعه حفظ کنند.

وی گفت: اگر مسئولی توان تطبیق خود با امکانات اندک شهرستان‌های کم برخوردار را ندارد، بهتر است از مسئولیت کناره‌گیری کند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان‌رضوی ضرورت سکونت مدیران شهرستانی در محل خدمت را نیز یادآور شد و گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن شهرستان‌های استان، اقامت مدیران در محل خدمت خود و حضور به‌موقع آنان به‌ویژه هنگام حوادث طبیعی، موجب مدیریت بهتر بحران و تقویت انسجام بیشتر در بین مسئولان و در نتیجه افزایش سرعت امدادرسانی خواهد شد. 

غفاری در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ضرورت استقرار هرچه سریع‌تر ادارات دولتی در شهرستان زاوه، اظهار امیدواری کرد: با تحقق این امر، شاهد برگزاری مرتب و کارکرد مثمرثمر جلسات شورای اداری این شهرستان نوپا باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان رضوی در ادامه جلسه شورای اداری، با تقدیر از خدمات محمداسماعیل یعقوب‌زاده؛ فرماندار سابق زاوه، مهدی محمودی را به عنوان فرماندار جدید زاوه معرفی و حکم وزیر کشور را به وی اعطا کرد.

انتهای پیام/70017/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول