اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

عملکرد فرمانداران رصد می‌شود/ احتمال ایجاد تغییرات مدیریتی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه نوع عملکرد فرمانداران رصد می‌شود، گفت: اگر احساس شود مسئولی انگیزه کافی برای خدمت به مردم را ندارد، نسبت به تعیین تکلیف وضعیت موجود اقدام می‌شود.

عملکرد فرمانداران رصد می‌شود/ احتمال ایجاد تغییرات مدیریتی

علی‌اکبر فامیل‌کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برخی تغییر و تحولاتی که در سطح مدیریتی استان رخ می‌دهد، آن را در راستای روال معمول کاری قلمداد کرد و اظهار داشت: به‌طور قطع فضای مدیریتی یک فضای تثبیت شده نیست به طوری که برخی در این گردونه متصدی مسئولیت‌هایی می‌شوند و تعدادی نیز از آن خارج خواهند شد.

وی گفت: بخشی از تغییرات مدیریتی در روال معمول خود بوده و با تشخیص استاندار انجام می‌شود و نباید آن را موضوع خارج از عرف دانست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به انتصاب‌های انجام شده در شهرستان‌های نهاوند و رزن افزود: بعد از رفتن آقای پیریایی به قم و تصدی مسئولیت استانداری این منطقه، افرادی که در تیم ایشان بودند تمایل به کار در کنار وی داشتند که یکی از این افراد آقای زارعی‌کوشا، فرماندار سابق نهاوند بود.

به گفته وی از آن جا که خدمت به مردم می‌طلبد که با علاقه و اشتیاق همراه باشد، آقای زارعی‌کوشا به عنوان فرماندار قم عازم این شهر شدند که با این اوصاف باید فرد مناسبی جایگزین وی برای تعیین تکلیف وضعیت مدیریتی شهرستان نهاوند می‌شد.

فامیل‌کریمی ادامه داد: در این زمینه گزینه‌های متعددی مطرح شد که با بررسی جوانب و زوایای مدیریتی هر یک از این افراد در نهایت با تأیید استاندار و وزارت کشور، آقای مولوی به عنوان فرماندار این شهرستان انتخاب شد.

وی در ادامه به چرایی انتصاب فرماندار جدید در شهرستان رزن پرداخت و تصریح کرد: آقای صفایی، به عنوان فرماندار سابق این شهرستان با تلاش بسیار در این حوزه کار کردند هر چند ما درصدد بودیم که در این حوزه تغییراتی در بعد مدیریتی انجام دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به شرایط نامساعد جسمی آقای صفایی، دلیل وقفه در انتصاب فرماندار جدید رزن را این امر دانست و اظهار داشت: بعد از رفع مشکل جسمی ایشان، با هماهنگی صورت گرفته نسبت به معرفی کرم اصفهانی به عنوان فرماندار رزن اقدام شد.

*احتمال وقوع برخی جابجایی‌های مدیریتی در همدان

وی با اشاره به اینکه احتمال وقوع برخی جابجایی‌ها نیز وجود دارد، افزود: البته ما در حال حاضر از فضای کلی فرمانداری‌های خود راضی هستیم چرا که عملکرد موفقی داشتند.

فامیل‌کریمی با بیان اینکه فرمانداران شهرستان‌های استان درگیر کار اجرایی و خدمت‌رسانی به مردم هستند، در ادامه خاطرنشان کرد: از آن جا که به‌زودی کشور در فضای انتخابات قرار می‌گیرد باید وضعیت استان در ارتباط با برخورداری از فرمانداران موفق و کارآمد تثبیت شود.

وی در ادامه فضای مدیریت سیاسی را توأم با متغیرها دانست و گفت: در این راستا انتظارات و توقعاتی از مدیران سیاسی می‌رود که باید به درستی به منصه ظهور گذاشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ایجاد فضای فرهنگی باز در جامعه و خدمت به مردم را از ضروریات دانست و اظهار داشت: حفظ نشاط عمومی در جامعه، تقویت هم‌افزایی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان، برقراری تعامل در سطوح مختلف و خستگی‌نا‌پذیری در عرصه خدمت به مردم از دیگر مؤلفه‌های یک مدیر موفق است.

وی با اشاره به اینکه نوع عملکرد فرمانداران رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر احساس شود مدیری انگیزه کافی برای خدمت به مردم را ندارد، نسبت به تعیین تکلیف وضعیت موجود اقدام می‌شود.

فامیل‌کریمی با اشاره به اینکه باید همواره در بطن و متن خدمت به مردم قرار داشت و در این زمینه فعالیت کرد، افزود: به طور قطع توجه به این مهم زمینه پیشبرد بهتر امور و رضایتمندی مردم را فراهم می‌آورد پس باید مدنظر ویژه مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام/89002/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول