اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی صورت گرفت

برگزاری نشست سیاسی دانشجویان در تاکستان

خبرگزاری فارس: نشست دانشجویی با موضوع 9 دی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان برگزار شد.

برگزاری نشست سیاسی دانشجویان در تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، نشست تخصصی دانشجویان با موضوع حماسه 9 دی امروز با حضور داود گودرزی مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی کشور، محمد بهرام‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان، کارکنان و تعدادی از دانشجویان در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد.

مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی کشور در این نشست دانشجویی با تشریح حوادث پیش از حماسه بزرگ و مردمی 9 دی اظهار داشت: دسیسه‌های کورکورانه دشمنان نظام اسلامی و برخی از خود‌فروختگان داخلی سبب شد تا در سال 88 و درست پس از برگزاری انتخابات باشکوه روز بیست‌ و دو خرداد‌ ماه فتنه‌ای بزرگ به وقوع پیوسته و کشور درگیر آشوب و اغتشاش شود.

گودرزی با بیان اینکه حضور پرشور ملت در روز 9 دی برخواسته از شعور و بصیرت بالای آنان بود، تأکید کرد: حماسه ماندگار و پرصلابت نهم‌ دی ماه نتیجه و عصاره‌ سه دهه ولایت مداری ملت ایران و مشارکت آنان در صحنه‌های اجتماعی بود که سبب خفت و خاری مستکبران و زورگویان شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان نیز در این نشست پیرامون حماسه نهم‌ دی‌ ماه ادامه داد: 9 دی تجلی بصیرت و آگاهی ملت ایران در مقابله با فتنه‌ها و در حقیقت نیز نوعی حمایت و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و آرمان‌های تمام عیار اسلامی بود.

بهرام‌زاده خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز با قدرت راه شهدا را ادامه داده و در این مسیر از هیچ‌ کوشش و جهادی نیز فروگذار نمی‌کند.

انتهای پیام/77005/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول