اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماکو:

خدمت‌رسانی در ماکو شتاب بیشتری گرفته است

خبرگزاری فارس: فرماندار ماکو گفت: خدمت‌رسانی در شهرستان ماکو برای محرومیت‌زدایی شتاب بیشتری به خود گرفته است.

خدمت‌رسانی در ماکو شتاب بیشتری گرفته است

حمید احمدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در شش ماه نخست سال جاری پروژه‌های بسیاری در شهرستان ماکو افتتاح شده است.

این مسئول با اشاره به افتتاح ساختمان تجاری پایانه مرزی بازرگان، افتتاح بلوار ولایت ماکو، افتتاح بخشی از خیابان امام و افتتاح آسفالت راه روستای آغ‌گل، خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها در شش ماه نخست سال جاری با حضور استاندار آذربایجان‌غربی مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

احمدیان افتتاح سه کارخانه مهم در ماکو را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در شش ماه نخست سال جاری عنوان کرد و گفت: کارخانه تولید درب ضد سرقت، کارخانه تولید فر برقی و کارخانه تولید نوار ملامینه از جمله این کارخانجات است.

وی خدمت‌رسانی به روستاها را در اولویت کاری مسئولین آذربایجان‌غربی عنوان کرد و متذکر شد: افتتاح 200 واحد مسکن روستایی که از بنیاد مسکن تسهیلات دریافت کرده‌اند، آب‌رسانی به روستاهای مخند و هندور و تأمین برق مورد نیاز روستای بیک جان و یکی از پاسگاه‌های مرزی به عمران و آبادانی روستاهای شهرستان ماکو کمک کرده است.

فرماندار ماکو از افتتاح 50 واحد مسکن مهر انفرادی در بازرگان خبر داد و اذعان داشت: این پروژه‌ها در راستای محرومیت‌زدایی در منطقه در شش ماه نخست سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/61010/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول