اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطر حسینی در کربلای ایران_11

کادر پزشکی شادگان آماده خدمت‌رسانی به زوار ضریح است

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: کادر پزشکی شهرستان شادگان آماده خدمت‌رسانی به مهمانان و زائران ضریح اباعبدالله‌الحسین(ع) در مسیر دارخوین است.

کادر پزشکی شادگان آماده خدمت‌رسانی به زوار ضریح است

احمدرمضان احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به ورود ضریح مطهر مرقد اباعبدالله‌الحسین(ع) به دارخوین اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران ضریح مطهر در این منطقه اقدامات مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 20 آمبولانس کار خدمت‌رسانی و امدادرسانی به استقبال کنندگان از ضریح را در مسیر دارخوین بر عهده دارد، افزود: از طرف شبکه بهداشت و درمان چهار آمبولانس به این امر اختصاص یافته و با همراهی 16 آمبولانس جمعیت هلال احمر در محل مقر جمعیت هلال احمر در سه راه دارخوین به‌کار گرفته شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان تصریح کرد: همچنین چندین پزشک در مقر هلال احمر از طرف این شبکه مستقر شده و البته پزشکان مرکز بهداشت دارخوین نیز با تعداد نفرات در حال تقویت هستند.

وی اضافه کرد: اورژانس 115 شهرستان نیز با تمام توان و قوا در راستای خدمت‌رسانی به زائران، مهمانان و همراهان ضریح مطهر آماده و مهیا است.

احمدی همچنین در پایان گفت: امیدواریم با هماهنگی و تعامل شهروندان بتوان مراسم استقبال از این مهمان ارزشمند و عزیز را به مطلوب‌ترین شکل در شهرستان فراهم آورد.

انتهای پیام/ 72001/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول