اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران قزوین:

طرح پایش سلامت در قزوین با جدیت پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران قزوین گفت: طرح پایش سلامت با جدیت در قزوین پیگیری می‌شود.

طرح پایش سلامت در قزوین با جدیت پیگیری می‌شود

نادر نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون فعالیت‌ها و برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه فرهنگی و دینی اظهار داشت: تاکنون یک کانون فرهنگی و مذهبی در راستای گسترش فعالیت‌هایی با مضمون فرهنگی زیر نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران در این استان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: بیش از 6 هزار نفر از ایثارگران دارای پرونده ایثارگری در طول سال در حوزه مباحث قرآنی و کلاس‌های دینی در این کانون آموزش دیده و نسبت به مسائل دینی و معنوی آگاهی بیشتری پیدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: اعزام ایثارگران به اردو‌های زیارتی و سیاحتی از جمله برنامه‌هایی است که در حوزه فرهنگی توسط بنیاد شهید دنبال می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: توسعه بخش‌های درمانی ویژه ایثارگران نیز جز اولویت‌های کاری است که با جدیت پیگیری می‌شود.

نصیری بیان داشت: بیش از 10 هزار نفر از ایثارگران تاکنون زیرپوشش بیمه همگانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین قرار گرفته‌اند.

این مسئول عنوان کرد: 21 هزار ایثارگر نیز تاکنون زیرپوشش بیمه مکمل قرار گرفته‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثاگر قزوین افزود: ویزیت رایگان والدین معزز  شهدا نیز در قالب طرح پایش سلامت به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شکل اجرایی به خود گرفته است.

نصیری یادآور شد: والدین شهدا پس از قرارگیری در لیست پزشکی در طول ماه توسط پزشکان شناسایی شده در منازل شخصی مورد ویزیت و پایش قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه اصل اقتصاد مقاومتی نه‌ تنها شعار نیست، بلکه راهبرد و شاخص حرکت اقتصادی کشور است، متذکر شد: تمام سازمان‌ها و نهاد‌ها در این زمینه باید تلاش کرده تا زمینه تحقق رهنمود‌ها و سخنان مقام معظم‌رهبری فراهم شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی لازم است الگوی مصرف خویش را بهینه کرده و لابه‌لای تمام مشکلات گام‌های استوارتری را برداشته و همت خویش را بلند‌تر کنیم.

انتهای پیام/77005/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول