اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش

نشست مشترک خادمان سلامت مساجد جنوب تهران برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست مشترک خادمان سلامت مساجد جنوب تهران با بررسی برنامه‌های سلامت محور در شهرری برگزار شد.

نشست مشترک خادمان سلامت مساجد جنوب تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش نشست مشترک خادمان سلامت مساجد با هدف بررسی برنامه‌های سلامت محور در مساجد منطقه 20 برگزار شد.

معاون اجتماعی-فرهنگی شهردار منطقه 20 در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به همت اداره اجتماعی ناحیه یک و به منظور ارتقای اطلاعات عمومی خادمان سلامت مساجد و تعامل بیشتر مساجد با سراهای محلات، نشست مشترک خادمان سلامت مساجد ناحیه یک در سرای محله صفاییه برگزار شد.

حبیب‌الله غفوری افزود: در این جلسه در ارتباط با اهمیت پاکیزگی و نظافت مساجد، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی مرتبط با سلامت در مساجد، برگزاری اردوهای تفریحی و مذهبی برای جذب جوانان و نوجوانان، برگزاری برنامه‌های ورزشی در سطح محلات به میزبانی مساجد و ... بحث و تبادل نظر شد.

وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه‌های روز ملی ایمنی و زلزله در محلات عنوان کرد: در همین راستا و به منظور آشنایی شهروندان با مبانی مدیریت بحران و روش‌های مقابله با حوادث غیرمترقبه کارگاه آموزشی پیشگیری از حوادث غیر مترقبه در سرای محله چشمه‌علی برگزار شد.

معاون اجتماعی-فرهنگی شهردار منطقه 20 در پایان تصریح کرد: در این کارگاه شرکت‌کنندگان با راه‌های مقابله با حوادث طبیعی از جمله سیل، زلزله و ... راه‌های پیشگیری از حوادثی از جمله حریق و آتش‌سوزی، تجهیزات و امکانات مورد نیاز در حوادث، وسایل حمل و نقل در حوادث، ارگان‌ها و ادارات مؤثر در برخورد با حوادث طبیعی آشنا شدند.

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول