اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان:

بزرگ‌ترین چاروق آماده نصب در شهر زنجان است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان گفت: بزرگ‌ترین چاروق آماده نصب در شهر زنجان است.

بزرگ‌ترین چاروق آماده نصب در شهر زنجان است

ناصر سلطانی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به منظور پویایی و نوآوری در زمینه فعالیت‌های قرآنی برنامه‌ریزی‌های زیادی در شهرداری زنجان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در مناسبت‌های گوناگون توسط معاونت شهرداری زنجان برنامه‌ریزی می‌شود، خاطرنشان کرد: از برنامه‌های مختلف قرآنی در شهر حمایت می‌کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان با بیان اینکه در برنامه‌های شهرداری از گروه‌های تواشیح استفاده می‌کنیم، اضافه کرد: برنامه ویژه «10 شب، 10 مسجد» به مناسبت ایام دهه فجر توسط شهرداری زنجان پیش‌بینی شده است.

*تشکیل کمیته زیباسازی در شهرداری زنجان

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تشکیل کمیته زیباسازی در شهرداری زنجان تصریح کرد: اساتید برتر و برجسته دانشگاه‌های استان نیز در این کمیته حضور یافته و برنامه‌های مختلف در آن مصوب می‌شود.

سلطانی محمدی در زمینه برنامه‌ریزی برای عید نوروز نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر ستاد تسهیلات سفر در شهرداری زنجان تشکیل نشده است، یادآور شد: برنامه‌های متنوعی چون هفت‌سین در ایام عید نوروز برگزار می‌شود.

*استقبال از مسافران و گردشگران

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های مختلفی به منظور استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی صورت می‌گیرد، ادامه داد: در این زمینه بهتر از سال‌های گذشته اقدام می‌کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان با بیان اینکه تعامل بین شهرداری‌ها و مردم و مسئولان برخی از استان‌ها بسیار خوب است، اظهار داشت: باید در استان زنجان نیز این تعامل ایجاد شود.

*مسئولان استان زنجان همکاری کنند

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی از مسئولان دلسوز شهر نیستند، اضافه کرد: برخی از اقدامات مثل کنده‌کاری‌ها و حفاری‌ها سبب از بین رفتن زیبایی شهری و ناهمواری در سطح شهر می‌شود.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول