اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد:

ضوابط حاکم بر ادارات شهرداری مشهد سبب نارضایتی مردم می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نارضایتی مردم از شهرداری در ضوابط حاکم بر ادارات آن مانند تغییرات زیاد قوانین در پروانه، عوارض و برخورد برخی از کارکنان شهرداری است.

ضوابط حاکم بر ادارات شهرداری مشهد سبب نارضایتی مردم می‌شود

فاطمه غیور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: معماری اسلامی یک مسئله‌ ارزشی برای شهر مقدس مشهد است اما متاسفانه در ساخت ‌و سازهای جدید شهر مشاهده نمی‌شود به طوریکه به جز حرم مطهر امام رضا(ع) معماری اسلامی و رضوی در این شهر دیده نمی‌شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: مشهد تنها با نام امام رضا(ع) شهری مذهبی است و ساخت‌ و سازهای آن با سایر شهرهای کشور تفاوتی ندارد و سبب این اتفاق مسئولان و مدیران هستند.

غیور خاطر نشان کرد: بهتر است تا با قرار دادن رشته معماری اسلامی در دانشگاه‌ها، ناظران و فارغ‌التحصیلان شهرسازی آموزش دهیم که معماری رضوی و اسلامی را در شهرهای مذهبی کشور دایر کنند.

وی تاکید کرد: شهرداری نباید در محدوده حرم مطهر بلندمرتبه‌سازی انجام دهد زیرا با این کار مشرفیت به حرم را کم کند و بلندمرتبه‌سازی در این محدوده فعالیت برخی از افراد بخش خصوصی است که می‌خواهند با این ساخت و ساز منافع اقتصادی خود را دنبال کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و زیست محیطی شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با کندوکاری‌های سطح شهر اذعان کرد: تا زمانی‌که مدیریت یکپارچه شهری تحقق پیدا نکند موضوع کندوکاری شرکت‌های خدماتی وجود دارد؛ اما سعی شده در هر منطقه شهر با تعامل شهرداری مناطق و شرکت‌های خدماتی کندوکاری مجدد در خیابان‌های شهر انجام نشود.

غیور با اشاره به خدمات شهرداری مشهد اظهار کرد: خدمات شهرداری مشهد در سومین دوره شورای شهر بسیار مطلوب شده به طوریکه توسعه فضای شهری، تمیزی، تزئین شهر در ایام خاص و برگزاری جشن به مناسبت‌های مختلف در پارک‌های شهر از خدمات شهرداری مشهد بوده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نسبت به گذشته تعامل مردم با شهرداری بهتر شده و از عملکرد آن رضایت دارند اما نارضایتی مردم از شهرداری در ضوابط حاکم بر ادارات آن است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: تغییرات زیاد قوانین مانند پروانه، عوارض و برخورد برخی از کارکنان شهرداری سبب نارضایتی مردم از شهرداری می‌شود و در این راستا باید اقداماتی انجام شود.

انتهای پیام/70006/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول