اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان خبر داد

صدور 14 اخطار قانونی زیست‌محیطی در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از صدور 14 اخطاریه قانونی زیست محیطی خبر داد.

صدور 14 اخطار قانونی زیست‌محیطی در همدان

قربانعلی محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در رابطه با اخطاریه‌های صادره اداره کل حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد: 14 اخطاریه قانونی طی آبان و آذر ماه 91 صادر شده است.

وی افزود: این اخطاریه‌ها در راستای اجرای قوانین و مقررات زیست محیطی به واحدهای تولیدی و صنعتی اعم از سفال، قیر، بسته‌بندی فولاد پروتئینی، بازیافت، قالیشویی، آسفالت، صنایع چوب، تولید سیلیس، چرم‌سازی و لبنی صادر شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان تصریح کرد: پیشگیری از هر نوع آلودگی و حفاظت و بهبود محیط زیست از وظایف سازمان حفاظت محیط زیست به‌شمار می‌رود.

وی بیان داشت: اخطاریه‌های صادر شده برای رفع آلایندگی‌های زیست‌محیطی واحدهای مذکور در شهرستان‌های همدان، ملایر، بهار و اسدآباد بوده است.

محمدپور عنوان کرد: در این راستا یک واحد تولید شن و ماسه از سنگ کوهی به دلیل رعایت نکردن ضوابط زیست محیطی و آلوده کردن هوا نیز در شهرستان ملایر پلمپ شد.

وی ادامه داد: از دیگر وظایف این سازمان می‌توان به احیا و حفاظت از منابع طبیعی، دستیابی به محیط‌ زیست مطلوب برای تمامی افراد جامعه، حفاظت و احیای اکوسیستم‌های طبیعی و تنوع زیستی و بهسازی محیط زیست اشاره کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان در پایان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی برای هدایت افکار عمومی در زمینه حفاظت و بهسازی محیط زیست از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/89006/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول