اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی مهاباد خبر داد

اجرای 3 طرح روخوانی قرآن کریم در مهاباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در مهاباد هم‌اکنون در قالب سه طرح آموزشی در حال برگزاری است.

اجرای 3 طرح روخوانی قرآن کریم در مهاباد

محمد داداش‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر سه طرح روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای ارتقای دانش قرآنی افراد در این شهرستان در حال برگزاری است.

وی تعداد افراد شرکت کننده در این طرح را بیش از 60 نفر عنوان کرد و افزود: این افراد مفاهیم و مضامین کلام وحی را در محل مساجد مهاباد زیر نظر اساتید قرآنی در طول سه ماه فرا می‌گیرند.

رئیس تبلیغات اسلامی مهاباد به برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآنی نیز اشاره کرد و ابراز داشت: این دوره‌ها در دو کلاس برادران و خواهران با حضور 43 نفر برگزار شد.

داداش‌زاده با بیان اینکه مرحله کتبی آزمون پایانی این دوره‌ها هفته گذشته به اتمام رسیده، گفت: آزمون شفاهی این دوره با حضور داورانی از مرکز استان پایان هفته جاری برگزار می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: لازمه ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی بسط دادن طرح‌های اجرایی همچون طرح آموزشی نهضت قرآن آموزی در سطح کلان جامعه و درگیر کردن تمامی اقشار با طرح‌های آموزشی است.

وی با بیان اینکه توجه به بعد اعتقادی شخصیت هر فرد در نهایت ضامن سلامت و امنیت روانی جامعه است، اذعان داشت: بی‌شک سلامت روحی و روانی فرد در پرتو انس با مفاهیم عالیه قرآنی پایدار‌تر و ماندگارتر است.

داداش‌زاده در تشریح ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر، متذکر شد: در صورت تخصیص اعتبارات لازم در دهه مبارک فجر شهرستان مهاباد میزبان اجرای محفل انس با قرآن و همچنین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان خواهد بود.

انتهای پیام/61013/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول