اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف همدان تأکید کرد

لزوم توجه به وقف در راستای اشاعه فعالیت‌های پژوهشی قرآنی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: با توجه به اهمیت و ارزش پژوهش در زمینه‌های مختلف خصوصاً زمینه‌های قرآنی، فرهنگی و دینی و کمبود وقف در این زمینه نیازمند توجه واقفان به این مهم هستیم.

لزوم توجه به وقف در راستای اشاعه فعالیت‌های پژوهشی قرآنی

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت هفته پژوهش عنوان کرد: پژوهش رهاوردی در راستای بارور کردن و ارائه راهکار در زمینه پیشبرد اهداف است که تعالی جامعه را موجب می‌شود.

وی جامعه جدای از پژوهش و فعالیت‌های علمی را جامعه ای راکد دانست و گفت: پویایی هر جامعه در گرو توجه به علم، دانش‌آموزی و پژوهش همه‌جانبه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان کرد: پژوهش در همه ابعاد و زوایا سبب می‌شود همگامی منسجمی در طبقات محتلف جامعه شکل گیرد که این روند به نوبه خود موجب بارور شدن کشور می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گسترش موقوفات و امر وقف در زمینه‌های مختلف بر لزوم گرایش به سمت موقوفات با نیت پژوهشی نیز صحه گذاشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به نیازهای روز جامعه و تغییر نیازها در حال حاضر احساس می‌شود موقوفات و نیات واقفان خیراندیش باید به سمت وقف‌هایی با نیت پژوهش، فعالیت‌های علمی با رویکرد دینی و قرآنی سوق داده شود.

انتهای پیام/89004/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول