اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی داراب خبر داد

برگزاری سالانه 2 جشنواره قرآنی در داراب

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی داراب گفت: به منظور بالا بردن سطح آشنایی و انس خانواده‌های این نیرو با قرآن، هر سال دو جشنواره قرآنی در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری سالانه 2 جشنواره قرآنی در داراب

حسین دیندارلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داراب اظهار داشت: برای کارکنان ناجا که خدمت به مردم محور کار آنها را تشکیل می‌دهد، ارتباط، انس، فهم و عمل به قرآن کریم از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت قرآن در دین اسلام و سعادت بشر گفت: انس و الفت با قرآن زنگار گناه و بدی‌ها را از دل بیرون و روح و روان انسان را صیقل و جلا می‌بخشد.

فرمانده نیروی انتظامی داراب افزود: قرآن برای تمام مراحل زندگی انسان‌ها برنامه دارد و کسانی که دستورات و راهنمایی‌های این کتاب آسمانی را در زندگی خود پیاده کنند به سعادت دنیا و آخرت می‌رسند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را بالا بردن سطح آشنایی و انس کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌های آنها با قرآن دانست و افزود: در روز قیامت قرآن راهنمای مردم به سوی بهشت است پس باید زندگی خود را با قرآن تطابق دهیم و از آن بهره بیشتری بگیریم.

دیندارلو با بیان اینکه جشنواره قرآنی خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی داراب با عنوان قرآن، عترت و ولایت با حضور جمعی از خانواده‌های کارکنان و نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی داراب در سالن آمفی تئاتر این شهر برگزار شد، افزود: در برابر فتنه‌ها و آزمایشات، نیاز به بصیرت داریم که همان سنجش اعمال از دید قرآن است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره محمد امین تقی زاده قاری ممتاز این شهرستان و جمعی از قاریان و حافظان قرآن نیروی انتظامی داراب به قرائت آیاتی چند از قرآن کریم پرداختند خاطرنشان کرد: اجرای سرود قرآنی دانش‌آموزان، تجلیل از قاریان و حافظان قرآن نیروی انتظامی و مسابقه قرآنی از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

فرمانده نیروی انتظامی داراب افزود: در حاشیه برگزاری این جشنواره نمایشگاه قرآنی با همکاری موسسه امام حسین (ع) جنت شهر نیز برگزار شد که کتاب قصه‌های قرآنی، تابلوهای قرآنی و ادعیه و قرآن به فروش می‌رسید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در نیروی انتظامی گفت: برگزاری برنامه‌ها و آیین‌های قرآنی همیشه مورد توجه فرماندهی انتظامی بوده و در کنار وظایف و اهداف خود سالانه حداقل دو جشنواره قرآنی با حضور خانواده‌ها و چند محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول