اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس خبر داد

اجرای 1200 کیلومتر لوله‌گذاری کشاورزی در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی از اجرای یک هزار و 200 کیلومتر لوله‌گذاری کشاورزی و شبکه پوشش انها‌ر در شهرستان بویین‌زهرا از ابتدای دولت نهم تاکنون خبر داد.

اجرای 1200 کیلومتر لوله‌گذاری کشاورزی در بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین، روح‌الله عباسپور در مراسم کلنگ‌زنی سد بالاخانلو در بویین‌زهرا با گرامیداشت حماسه شکوهمند 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی روز استکبار‌ستیزی، خفت و خاری فتنه‌گران و دشمنان است که بار دیگر عزت ایران اسلامی را آشکار و سبب حیرت جهانیان شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان در فتنه 88 با جنگ نرم به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند که البته این فتنه بزرگ با رهبر‌ی خردمندانه مقام معظم رهبری و ولایت‌مداری هرچه‌ تمام‌تر مردم شکست خورد و سبب ناکامی دشمنان شد.

وی با بیان اینکه ساخت و افتتاح سد بالاخانلو از آرزو‌های دیرینه روستائیان بویین‌زهرا است، تصریح کرد: نهضت سازندگی و خدمات‌رسانی در بویین‌زهرا در دولت‌های نهم و دهم رشد چشم‌گیری را داشته که امیدواریم این پیشرفت‌ها تداوم یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از ابتدای دولت نهم تاکنون بیش از سه بزرگراه با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان در این شهرستان ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

عباسپور با اشاره به اجرای طرح‌های گازرسانی در بویین زهرا ادامه داد: گاز‌رسانی روستایی در بویین‌زهرا نیز از خدمات دیگری است که در دولت‌های نهم و دهم به انجام رسیده است.

این مسئول پیرامون توسعه کشاورزی در بویین‌زهرا گفت: بیش از یک ‌هزار و 200 کیلومتر لوله‌های انتقال و پوشش انهار نیز در سال‌های اخیر در این شهرستان صورت گرفته که نشان‌دهنده توجه دولت به مسائل کشاورزی است.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: لزوم بهینه‌سازی مصرف آب نیز از جمله دغدغه‌هایی است که با جدیت ویژه باید در این شهرستان پیگیری شود.

عباسپور با بیان اینکه کشاورزی، دامداری و باغداری از شغل‌های اصلی روستائیان بویین‌زهرا است، افزود: در حوزه تأمین آب شرب مشکلات زیادی در شهرستان بویین‌زهرا و آوج وجود دارد که امیدواریم زمینه برای برطرف شدن آنها فراهم شود.

وی اعلام کرد: تولید 38 درصد گندم و 68 درصد جو آبی استان قزوین در بویین‌زهرا صورت می‌گیرد.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: بیش از 45 درصد گوشت قرمز و 35 درصد گوشت سفید این استان نیز در شهرستان بویین‌زهرا تولید می‌شود.

انتهای پیام/77005/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول