اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

مرحوم «دریابان» هیچگاه بر رسالت خطیر خبرنگاری چشم نپوشید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مرحوم «نادر دریابان» تا پای جان بر رسالت خطیر خبرنگاری چشم نپوشید.

مرحوم «دریابان» هیچگاه بر رسالت خطیر خبرنگاری چشم نپوشید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، محمد سعید انصاری صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مرحوم «نادر دریابان» خبرنگار دوران دفاع مقدس و فعال خرمشهری که با حضور گرم خانواده رسانه و جمعی از مسئولان و شهروندان آبادان و خرمشهری برگزار شد، اظهار کرد: وی از جانبازان دوران دفاع مقدس خرمشهر و یکی از خبرنگاران باسابقه کشور در عرصه دفاع مقدس بود.

وی افزود: رسانه مهمتری و تأثیرگذارترین نقش را در اطلاع رسانی و بزرگ کردن جهان اطرافمان بر عهده دارد و این وظیفه خطیر خبرنگار است که این مسئولیت بسیار ارزشمند و حساس را بر دوش کشیده و آن را به بهترین و مطلوب‌ترین شکل اجرایی کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مرحوم دریابان آثار زیادی را در زمینه دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی در سال‌های اخیر از خود برجای گذاشته است.

وی اضافه کرد: خبرنگاران کشورمان در طول سال‌های جنگ تحمیلی نیز با به جان خریدن خطرات و مشکلاتی که پیش‌رویشان قرار داشت هرگز از وظیفه محول شده بر دوششان شانه خالی نکرده و در راستای به تصویر کشیدن و به یادگار گذاشتن قهرمانی و فداکاری‌های رزمندگان و شهدای جان بر کف میهن اسلامی‌مان تلاش شبانه‌روزی می‌کردند.

انصاری بیان کرد: امروز نیز قشر خبرنگار باید با الهام‌ گرفتن از این مهم در راستای تعالی و ارتقای منطقه، شهر، استان و کشورش گام برداشته و با بیان و انعکاس حقایق و واقعیت‌ها در زمینه رفع نواقص و کاستی‌ها تلاش کند.

وی در پایان با تسلیت به خانواده داغدار آن مرحوم اظهار کرد: این خبرنگار ارزنده تا پای جان و تا زمانی که زندگی به او اجازه می‌داد رسالت خطیر خبرنگاری را انجام داده و دست از اطلاع رسانی برنداشت.

انتهای پیام/‌72001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول