اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ده‌زیار کرمان

نمایشگاه «ایوار» گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه «ایوار» به مناسبت سالروز حماسه عظیم 9 دی ماه در ده‌زیار کرمان گشایش یافت.

نمایشگاه «ایوار» گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نمایشگاه «ایوار» به مناسبت سالروز حماسه عظیم 9 دی ماه در ده‌زیار کرمان گشایش یافت.

مسئول برگزاری نمایشگاه «ایوار» در حاشیه گشایش این نمایشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: این نمایشگاه در بخش‌های مختلف هنری با موضوع بصیرت‌افزایی دایر شده است.

ثارالله انکوتی از استقبال مطلوب مردم منطقه از نمایشگاه خبر داد و افزود: نمایشگاه «ایوار» براساس حماسه 9 دی سازماندهی و دارای سه بخش اصلی تابلو مقالات، پوستر مفهومی و مجموعه پوسترهای عکس دیکتاتورها است.

وی با بیان این که این نمایشگاه حاصل پژوهش گروه «حنیف» است، تاکنون در تعدادی از استان‌ها برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در بخش تابلو مقالات 14 تابلو با 12 موضوع به نمایش گذاشته شده که در این تابلوها تاریخ انقلاب اسلامی بررسی می‌شود و در بخش پوستر مفهومی نیز سه موضوع ولایت‌فقیه، هتک حرمت عاشورا و فتنه سبز در معرض نمایش گذاشته شده است.

انکوتی تعداد آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه «ایوار» را 36 اثر در ابعاد 100 در 70 عنوان کرد و گفت: واژه «ایوار» به معنای ماه است که در شب تاریک شاخص شده و راه را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری استان کرمان و هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل (ع) ده‌زیار برگزار شده است، عنوان کرد: این نمایشگاه به مدت چهار روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب در محل صحن ورودی سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (ع) ده‌زیار پذیرای علاقمندان است.

انکوتی همچنین از برگزاری ویژه‌برنامه «با کاروان عشق» در حاشیه برگزاری نمایشگاه خبر داد و افزود: این ویژه‌برنامه با حضور سخنرانان و مداحان مطرح استانی و کشوری در ایام برگزاری نمایشگاه در حال برگزاری است و در این مراسم سخنرانان در مورد تبیین و تشریح مسائل دینی و معنوی به ویژه بحث بصیرت‌افزایی به نسل جوان منطقه سخنرانی می‌کنند.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول