اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر ارشاد

نمایشگاه عکس‌ آیت‌الله ملک‌حسینی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون وزیر ارشاد و با بیش از 60 عکس نمایشگاه عکس‌ آیت‌الله ملک‌حسینی افتتاح شد.

نمایشگاه عکس‌ آیت‌الله ملک‌حسینی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز و با حضور حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه عکس آیت‌الله ملک‌حسینی افتتاح شد.

در این مراسم که حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی استاد حوزه علمیه قم و فرزند ارشد آیت‌الله ملک‌حسینی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی استاندار این استان حضور داشتند، نمایشگاه عکس آیت‌الله ملک‌حسینی در محل اداره‌کل ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

در این آیین که برخی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند عکس‌هایی از مراحل مختلف زندگی آیت‌الله ملک‌حسینی به معرض دید عموم درآمد.

در حاشیه این مراسم رئیس انجمن عکاسان دنا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در ارتباط با چگونگی برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: در دیدارهایی که همواره با حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی داشتیم این گونه عکس‌ها را در مناسبت‌های مختلف تهیه می‌کردیم.

اسحاق آقایی روحیه آیت‌الله ملک‌حسینی را در زمینه هنر و احترام به هنرمندان روحیه‌ای ستودنی دانست و گفت: ایشان در برخورد با هنرمندان با روی گشاده عمل می‌کرد و به همین لحاظ توفیق داشتیم که بتوانیم در مراحل مختلف این‌گونه عکس‌ها را فراهم کنیم.

معاون حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد 600 عکس از عکاسان مختلف به دبیرخانه این نمایشگاه ارائه شد که در این میان تعداد 60 عکس برگزیده در این نمایشگاه به معرض دید عموم در خواهد آمد.

وی گفت: سعی ما بر این بوده که در عکس‌ها فارغ از مباحث سیاسی تنها وجهه مردمی و فرهنگی آیت‌الله ملک‌حسینی به تصویر کشیده شود.

آقایی افزود: به نظر ما حرفه‌ای‌ترین نمایشگاه عکس که تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایش درآمده همین نمایشگاه عکس آیت‌الله ملک‌حسینی خواهد بود.

انتهای پیام/2571/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول