اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 9 دی

نمایشگاه بصیرت و میثاق در میناب گشایش یافت

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز حماسه نهم دی نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه بصیرت و میثاق امت با ولایت در میناب گشایش یافت.

نمایشگاه بصیرت و میثاق در میناب گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب ظهر امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به حرکت عظیم مردم در 9 دی ماه سال 88 هدف از برپایی این نمایشگاه را یادآوری روزهای فتنه و لزوم آمادگی در برابر حوادث فتنه گون عنوان کرد.

رضا اوژند همچنین افزایش سطح آگاهی مردم پیرامون جریان‌ها و تفکرات انحرافی را از دیگر اهداف نمایشگاه بصیرت و میثاق امت با ولایت در میناب ذکر کرد.

وی افزود:در این نمایشگاه 25 اثر در قالب تابلو در زمینه ترور شخصیت‌های انقلابی توسط عناصر ضد انقلاب و ماهیت منافقین و نا گفته‌هایی از سوء قصد به جان رهبر انقلاب در مسجد ابوذر، و 10 مقاله با موضوع بصیرت و شناخت دشمن ارائه شده است.

این مسئول اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت سه روز در فرهنگسرای شهید بهشتی دایر است.بازدید از نمایشگاه بصیرت و میثاق امت با ولایت برای عموم آزاد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب با بیان اینکه برخی در فتنه 88 به دنبال برآورده شدن آرزوی دیرین مستکبران شرق و غرب بودند، اضافه کرد: مردم ایران با بصیرت و هوشیاری نشان دادند که دشمنان آرزوی دستیابی به ایران اسلامی و مقابله با ارزش‌ها را باید به گور ببرند.

انتهای پیام/88004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول