اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

1731 فرصت اشتغال در کمیته امداد اردبیل ایجاد شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال از تعهد 4 هزار و 800 نفری اشتغال کمیته امداد تاکنون یک هزار و 731 اشتغال ایجاد شده است.

1731 فرصت اشتغال در کمیته امداد اردبیل ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی در جلسه کارگروه اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: حدود 400 اشتغال ایجاد شده و در روزهای گذشته از طریق سامانه رصد به ثبت رسیده در حالی که ما بیش از 2 هزار و 23 پرونده معرفی شده به بانک‌های عامل داریم که 688 مورد از آنها تعیین شعبه شده و مابقی هنوز تعیین تکلیف نشده است.

وی به مسئولیت کمیته امداد در توسعه اشتغال روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر اشاره کرد و افزود: متقاضیان بیکار در این مناطق خواستار ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال هستند که ما برای پاسخگویی به این خواسته و مطالبه روستاییان در تلاش هستیم تا با زمینه‌سازی‌های مناسب اشتغال پایداری را برای آنها فراهم کنیم.

این مسئول بیان داشت: ما متعهد هستیم تا در این مناطق برای 8 هزار و 130 نفر شغل پایدار ایجاد کنیم که در این زمینه کمیته امداد رایزنی‌های خود را با بانک‌‌های عامل انجام داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: در شناسایی افراد بیکار روستاها ما به کمک دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی روستایی، هیئت ‌امنای مساجد و ائمه جماعات می‌توانیم افراد واقعی بیکار را شناسایی کرده و به بانک‌ها معرفی کنیم تا از تسهیلات مورد نظر استفاده کنند.

زلالی افزود: در این ارتباط 2 هزار پرونده در اختیار بانک‌های عامل قرار گرفته تا از محل اشتغالزایی 10 تا 15 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کنند.

وی گفت: در فاز اول 4 هزار نفر و در فاز دوم نیز 4 هزار نفر دیگر از افراد بیکار روستایی به همت کمیته امداد و سایر نهادها وارد اشتغال مولد می‌شوند.

ایجاد اشتغال برای 464 نفر در دو هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: 236 تعهد اشتغال این سازمان تحقق یافته بود که ما در دو هفته گذشته سعی کردیم برای 4 هزار و 64 نفر ایجاد اشتغال کرده و تعهد‌مان را در مرحله اجرا به 49 درصد برسانیم.

رویا احمدیان افزود: سعی داریم تا پایان امسال این تعهد اشتغال را به 100 درصد برسانیم که حدود 100 پرونده اشتغالزایی جدید نیز برای ارائه به بانک‌ها آماده شده است.

وی پیشنهاد کرد: همچون سال‌های گذشته در یک ارزیابی دقیق دستگاه‌های برتر و نمونه اشتغال معرفی شده و از آنها تجلیل شود، چرا که این برنامه در دو سال اخیر مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گرفته بود.

انتهای پیام/62002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول