اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام مطرح کرد

کهگیلویه و بویراحمد پیشرو در دیجیتالی کردن شبکه‌های تلویزیونی‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام گفت: صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در بحث دیجیتالی کردن شبکه‌ها در این استان در کشور پیشرو است.

کهگیلویه و بویراحمد پیشرو در دیجیتالی کردن شبکه‌های تلویزیونی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری عصر امروز در حاشیه شورای اداری این شهرستان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: مردم در این روز نشان دادند اگر 33 مشکلات را تحمل کرده، هشت سال در دفاع مقدس ایستادگی کردند، تحریم‌ها و تهدیدها را نادیده گرفتند که همه به برکت این است که ولایت داریم و باید پای ولایت ایستاد.

امام جمعه چرام اضافه کرد: زمانی باید برای ولایت خون داد که هشت سال دفاع مقدس بود و زمانی باید برای ولایت خون دل خورد که همین وقایع اخیر فتنه 88 بود.

وی افزود: مردم ما یکی دیگر از خواسته‌های مقام معظم رهبری را که زنده نگه داشتن حماسه 9 دی است به عرصه ظهور و عمل رساندند.

این مسئول با بیان اینکه باید پیام رسان باشیم اما خدمات را نباید نادیده بگیریم، عنوان کرد: بسیاری از استان‌های بزرگتر و شهرستان‌های پر جمعیت مثل سبزوار که 400 هزار نفر جمعیت دارد از نعمت دیجیتال برخوردار نیست.

خطیب جمعه چرام  با اشاره به این که با زحمات و پیگیری‌های بسیار فراوان از سال گذشته دیجیتال به استان و حتی شهرستان چرام وارد شد، ابراز کرد: در بحث تحریم قرار داریم و یکی از موارد تحریم هم همین دیجیتال‌ها است.

حجت‌الاسلام طزری دیجیتال مورد استفاده ما را ساخت وطن اعلام کرد و گفت: بنابراین استانی که یک درصد جمعیت کشور را دارد مجهز به شبکه دیجیتال است که جای افتخار دارد و نباید نادیده بگیریم.

وی با اشاره به مشکلات در بعضی از نقاط شهر عنوان داشت: در بعضی از نقاط جغرافیایی شهرستان چرام مشکل ارتباط گیرنده‌های دیجیتالی وجود دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام با بیان این که همه مردم دوست دارند شهر خود را در برنامه‌های صدا و سیما ببینند، متذکر شد: ما هیچ وقت انتظار نداریم چرام شبیه یاسوج یا گچساران و دهدشت در صدا و سیما دیده شود چرا که آن شهرها بزرگتر از ما هستند و اولویت پخش برنامه‌ها با آن‌هاست.

این مسئول با اشاره به این که انتظار داریم کمی از بخش‌ها جلوتر باشیم، تصریح کرد: از صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد تقاضا داریم نسبت به پخش خبرهای شهرستان چرام عنایت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/82002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول