سعید پورایمانی در گفتوگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت: دوره آموزشی اصول بازاریابی با هدف آشنایی و آگاهی هر چه بیشتر مسئولان و متصدیان مراکز فرهنگی دیجیتال استان قزوین در راستای رشد این مراکز و اثربخش بودن تبلیغات و بازاریابی برگزار شد.
وی افزود: در این دوره آموزشی که در چهار جلسه و به مدت یک ماه به طول انجامید اصول بازاریابی توسط یکی از اساتید برجسته و صاحب نام در این زمینه برگزار شد.
این مسئول اضافه کرد: در این دوره 12 نفر از مسئولان و متصدیان مراکز فرهنگی دیجیتال استان حضور داشتند، در واقع با توجه به اینکه در سطح استان چهار مرکز فرهنگی دیجیتال وجود دارد از هر مرکز سه نفر در این دوره حضور پیدا کردند.
به گفته مدیر مرکز رسانههای دیجیتال استان قزوین در پایان این دوره آموزشی برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، گواهی حضور در دوره صادر شده است.
پورایمانی با اشاره به اینکه این دورههای آموزشی ادامه خواهند داشت، عنوان کرد: براساس برنامهریزیهای صورت گرفته تا پایان سال جاری کارگاههای آموزشی دیگری نیز برای دورههای شبکه، فنون مذاکره، قراردادها و امنیت برای مسئولان و متصدیان مراکز فرهنگی دیجیتال استان برگزار میشود.
وی با اشاره به اینکه در هر ماه یک دوره برگزار خواهد شد، بیان داشت: البته با توجه به زمانی که برای برگزاری هر دوره مورد نیاز است، تعداد جلسات برای برگزاری آن دوره متفاوت خواهد بود.
مدیر مرکز رسانههای دیجیتال استان قزوین با اشاره به برگزاری دوره اصول بازاریابی، متذکر شد: تا پایان سال جاری سه دوره اصول و فنون مذاکره، شبکه IT و امنیت نیز برگزار خواهد شد که دوره آموزشی امنیت با همکاری پلیس فتا برگزار میشود.
پورایمانی در پایان اظهار امیدواری کرد که حاصل برگزاری این دورههای آموزشی رشد همزمان و همسطح مراکز فرهنگی دیجیتال در استان باشد.
انتهای پیام/77001/ن20/پ3003