اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

‌مهدی هاشمی 1200 مسئول کشوری را ‌وارد ‌فتنه کرد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: ‌مهدی هاشمی 1200 مسئول کشوری را در زمان انتخابات وارد مجموعه فتنه کرد‌.

‌مهدی هاشمی 1200 مسئول کشوری را ‌وارد ‌فتنه کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی ظهر امروز هم‌زمان با فرا رسیدن حماسه 9 دی‌ماه در جمعی دانشجویی در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: می‌توان جامعه را برای سران فتنه زندان ساخت و این در صورتی ممکن است که همه مردم بازجویی از آنان را به سمت عدالت محوری و عدالت‌خواهی انجام دهند.

وی افزود: آزادی مهدی هاشمی با وثیقه 10 میلیارد تومانی امری قانع کننده نبوده چرا که مهدی هاشمی جرائم زیادی را در این سه دهه مرتکب شده است.

جلالی با بیان اینکه قوه قضاییه در ابتدا باید نسبت به آزادی هاشمی جامعه را اقنا کند خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی پس از ورود به فتنه در انتخابات 88 در قالب جامعه بزرگ سران فتنه را بازجویی و محاکمه کردند و امروز همین مردم خواستار توزیع قانع کننده قوه قضاییه نسبت به آزادی مهدی هاشمی است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: نگاه محاکمه به سران فتنه از سال 88 تاکنون نگاهی معقولانه بوده چرا که استفاده از ابزارهای نظامی و بروز خشونت و برخورد قاطع سبب اسطوره‌سازی این داستان می‌شد و پس از آن به طور حتم شاهد برگزاری یادمان‌ها و بزرگداشت شهدای فتنه و ایجاد آرامگاه مقدس سران فتنه بودیم.

مسئول دفتر آیت‌آلله مصباح یزدی گفت: برخوردهای اینچنینی سبب افشای ماهیت واقعی فتنه‌گران شده و این خود به نوعی سبب ریزش در جعیت فتنه می‌شود که به مراتب از برخوردهای چکشی موثرتر است.

جلالی حماسه 9 دی را 8 ماه بعد از فتنه توصیف کرد و گفت: حماسه 9 دی پس از 8 ماه از بروز فتنه انجام شد و اینکه این حماسه چرا زودتر صورت نگرفت به دلیل عدم آمادگی و اقناع حامیان فتنه بود.

وی موقعیت هاشمی را از جهت قدرت و ثروت مطلوب توصیف کرد و یادآور شد: عقبه قدرت هاشمی گلوگاه‌های اقتصادی قرار داشته و از حیث وثیقه 10 میلیارد تومانی برای خانواده هاشمی رقمی نبوده اما در این میان قوه قضاییه باید وجدان عمومی را در نظر بگیرد.

جلالی با تاکید بر اینکه مهدی هاشمی غیر از فتنه پرونده‌های سنگین اقتصادی و اختلاس داشته و اگر از مقام فتنه‌گری آن چشم‌پوشی شود باز هم تبرئه نمی‌شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: عملیاتی کردن فتنه توسط مهدی هاشمی امری واضح و روشن است؛ شب 22 خرداد مهدی  هاشمی در حالی جمعیت آلوده تهران را سازماندهی کرد که با قیمت‌گذاری آتش‌ زدن و اغتشاش خیابان‌ها سبب آشوب در تهران شد، تمام اراذل و اوباش دستگیر شده از این ماموریت توسط مهدی هاشمی در اعترافات خود یاد کردند.

مسئولان دفتر آیت‌آلله مصباح یادآور شد: مهدی هاشمی 1200 مسئول کشوری را در زمان انتخابات توانست وارد مجموعه فتنه کند و این کار کمی نیست.

جلالی ولایت فقیه را عامل موثر پیروزی در برابر سران فتنه توصیف کرد و گفت: در شرایطی که همه خواستار کوتاه آمدن رهبر انقلاب در برابر فتنه شدند، مقام معظم رهبری فرمودند: اگر کربلا تکرار شود نیز حاضر  به مصالحه نخواهند شد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: مهدی هاشمی پس از فرار خود به خارج از کشور سه سال با اپوزسیون‌  ‌ارتباط‌ داشت و بر مبنای اتاق فکر خود که متشکل از کسانی چون سروش، بازرگان، کدیور و گنجی بود، رسوبات اتاق فکر خود را از طریق دبی به داخل منتقل می‌کرد.

وی تصریح کرد: اختلاس حکمش اعدام است،‌ جاسوسی حکمش ‌اعدام است، عملیاتی کردن فتنه حکمش اعدام است پس چه دلیلی برای آزادی مهدی هاشمی وجود دارد.

جلالی  گفت: هاشمی و خانواده‌اش باید به خط اسلام بپیوندد و به اسلام بیندیشند و از رهبر و مردم عذرخواهی کنند

 انتهای پیام/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول