اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در فارس:

توطئه‌های دشمن تمام شدنی نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: تا مادامی‌که ما مسلمان هستیم و از دین خود دفاع می‌کنیم توطئه‌های دشمن تمام شدنی نیست.

توطئه‌های دشمن تمام شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله‌ اسدالله‌ ایمانی بعد از ظهر امروز در همایش بزگ 9 دی که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، اظهار داشت: تا زمانی‌که ما مسلمان هستیم و از دین خود دفاع می‌کنیم دشمنان دشمنی خود را ادامه می‌دهند.

وی شناخت عوامل حفظ و رشد بصیرت را از نیازهای جدی جامعه امروز دانست و گفت: حفظ بصیرت به عوامل بسیاری وابسته که مهمترین آن توفیق و عنایت الهی است و بدون توفیق الهی هیچ نعمتی حاصل نمی‌شود.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه تفکر و اندیشیدن برای ایجاد بصیرت ضروری است، ابراز داشت: تفکر کلید بصیرت است و بدون تفکر بصیرت به دست نمی‌آید.

وی زهد را عامل مهم دیگری برای حفظ و ایجاد بصیرت دانست و ادامه داد: تمام کسانی که در فتنه غرق شدند از فقدان وجود زهد رنج برده‌اند زیرا دنیاطلبی باعث دور شدن انسان از بصیرت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: عامل دیگر برای ایجاد بصیرت ترک گناه است و هر کس ترک گناه کند به بصیرت دست می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه با تقوا می‌توانیم به درجه بالای بصیرت دست پیدا کنیم، اضافه کرد: عامل دیگر تقوا است زیرا تقوا تمام مولفه‌های انسانی را در بر می‌گیرد. 

ایمانی تصریح کرد: همگامی با پیشوایان دینی عامل مهمی است که باعث می‌شود در فرد بصیرت ایجاد شود و رشد پیدا کند.

امام جمعه شیراز در پایان گفت: ما برای انتخابات سال آینده به تمام عوامل مورد نیاز ایجاد بصیرت نیازمندیم.

انتهای پیام/2448/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول