اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه بسیج دانشجویی به مناسبت 9دی:

9دی برخاسته از عمق اعتقاد ملتی مقاوم است

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه به مناسبت قیام 9دی با صدور بیانیه‌ای، این روز را امری مداوم و برخاسته از عمق اعتقاد ملتی مقاوم اعلام کرد.

9دی برخاسته از عمق اعتقاد ملتی مقاوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه به مناسبت قیام 9دی با صدور بیانیه‌ای این روز را یادآور حماسه غرور‌آفرین ملتی اعلام کرد که با بصیرت تلاش‌های چندین ساله دشمنان ملت را نقش بر آب کردند.

در این بیانیه آمده است: دشمنانی که سال‌های سال و در پی غرورآفرینی‌های همیشگی کمین کرده و در پی یارگیری و تجهیز نیروهای خود بوده‌اند و از هیچ فرصت و هزینه‌ای برای ضربه‌زدن به اساس نظام خودداری نکرده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: امکانات مادی، رسانه‌ها و تبلیغات، منافقین و خودفروخته‌ها، در مقابل نظام صف‌آرایی کردند تا به خیال خام خویش کار نظام را یک‌سره کنند، اما غافل از این‌که ملت ایران هرگاه متوجه شود کسی در برابر انقلاب و اسلام ایستاده است به یک‌باره به میدان خواهد آمد و کاخ پوشالی آرزوهایشان را نابود خواهد ساخت.

این بیانیه تصریح می‌کند: حضور میلیونی مردم در 9دی 88، آن‌هم به‌صورتی که دشمنان به ناگزیر آن را بی‌نظیر خواندند، تیر خلاص امت قرآن به فتنه‌گران بود. ملت ایران به صحنه آمدند تا نمره مردودی را در کارنامه خودفروختگان درج کنند.

این بیانیه می‌افزاید: مسلماً این فرصت‌شناسی و ژرف‌نگری و عمل به هنگام آموزه‌هایی بود که ملت ما از امام‌حسین (ع) آموخته بود. ملت ایران در تمام عرصه‌ها و از جمله همین عرصه 9دی ثابت کرده است که همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهد بود و یقین دارد که تنها راه مصون ماندن از آسیب‌ها همین پشتیبانی از ولایت فقیه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: 9 دی 88 نشان داد که حضور حماسی ملت، مقطعی و لحظه‌ای نیست، بلکه امری مداوم و برخاسته از عمق اعتقاد ملتی مقاوم است. همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمود: «این مردم بودند که ناگهان با یک حرکت که برخاسته از بصیرت، دشمن‌شناسی، وقت‌شناسی و از حضور در عرصه مجاهدانه بود، روز 9دی را متمایز کرد این حرکت مردم اهمیت مضاعفی داشت؛ کار بزرگی بود»، 9دی جشن ولایت‌مداری و بصیرت مردم هوشیار این آب و خاک است.

این بیانیه در پایان آورده است: در آستانه سومین سالگرد قیام و خروش ملت بیدار ایران اسلامی در 9دی، بسیج دانشجویی استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت این روز اعلام می‌دارد همان‌گونه که در سال 88 ملت سلحشور ایران اسلامی با بصیرت و بیداری خود مقابل طغیان‌گران پست و خودفروخته ایستاده و با خلق حماسه‌ای عظیم از حمیت مذهبی، ملی و انقلابی خود دفاع کردند، ملت غیور این مسیر حق را انشاالله ادامه خواهد داد.

انتهای‌پیام/2700/م20/ض1002/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول