اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل صدا و سیما‌ی کرمان:

ملت ایران وفاداری ‌‌به ولایت را به اثبات رساندند‌

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل صدا و سیما‌ی مرکز کرمان گفت: ملت ایران در 9 دی ماه وفاداری خود را به ولایت و رهبری به اثبات رساندند.

ملت ایران وفاداری ‌‌به ولایت را به اثبات رساندند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی ‌ظهر امروز در جمع مردم کوهبنان اظهار داشت: 9 دی ماه روزی بزرگ و به یاد‌ماندنی در تاریخ انقلاب است که مردم ایران اسلامی بار دیگر وفاداری خود را به ولایت و رهبری و همچنین ارزش‌ها و آرمان‌های بلند حضرت امام راحل و شهدا به اثبات رساندند و دست رد بر سینه فتنه‌گران و استکبار جهانی زدند. 

وی افزود: حرکت مردم در روز 9 دی ماه را خداوند متعال هدایت می‌کرد، زیرا که آن حرکتی دینی و اسلامی‌، خود‌جوش‌، فراموش نشدنی بود که حجت خدا را بر همه تمام کرد و با حضور مجاهدانه و پر‌شور مردم علاوه بر اینکه آمادگی و سر‌زندگی مردم را در دفاع ولایت و انقلاب ثابت کردند، بیماری انقلاب را نیز درمان کردند. ‌

موسوی افزود: جریان فتنه جریانی بود که استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و انگلیس آن را به وجود آوردند، اما برخی با حرکاتی که ایجاد کردند، خون به دل رهبر فرزانه انقلاب نشاندند و نصیحت‌های ایشان را گوش ندادند، لذا آنان که خود را به کری زده‌ و سکوت را اختیار کرده بودند، بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب مردود شدند. 

وی گفت: در حالی که مردم خود انقلاب اسلامی را به وجود آوردند و می‌خواهند سرنوشت کشور خود را با دست خود رقم زنند، چرا باید جریان منافقان و لیبرال‌ها از درون انقلاب سبز شده و جنگ هشت ساله بر ایران تحمیل شود و در نهایت کشور مورد تهاجم فرهنگی قرار گیرد در حالی که ده‌ها شبکه استکباری با صرف میلیارد‌ها دلار علیه نظام مقد‌س جمهوری اسلامی فعالیت کنند. 

موسوی عنوان کرد: چرا در فتنه 88 تمام کشورها در برابر ملت ایران قد کشیدند ‌و قصد داشتند انقلاب اسلامی را ساقط کنند و امروز هم تحریم اقتصادی را رقم می‌زنند، آیا غیر این است که آنان خود را قوم برتر می‌دانند و می‌خواهند به صورت یک‌پارچه در دنیا ظرفیت ایجاد کنند، آنان غافل از این هستند که اسلام‌، آیین اسلام‌، پیامبران و قرآن است که باید تمام جامعه را فرا گیرد در حالی که اسلام همه‌ نیازهای بشر را تامین و انسان را به سعادت می‌رساند. 

وی بیان کرد: دو تفکر غرب و اسلام در برابر هم قرار گرفته‌اند، لذا آمریکا پس از ساماندهی تفکر خود به دنبال برنامه‌ریزی برای تامین ابراز و اجرای این ایده فراگیر و کلی خود در پوشش مسلمانان، دین مسیحیت‌، جهانگردان،‌ تاریخ شناسان‌، مردم شناسان‌، بازرگانان و ... حرکت می‌کنند و هدف آنان کشورهای آسیایی و آفریقایی است. 

موسوی تصریح کرد: همه ما باید با تمام توان گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم، زیرا انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب جهانی و نهضت مهدویت است. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از جلوه‌های بسیار قدرتمند مهم و فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب 9 دی ماه بود که مردم ایران اسلامی با حضور عظیم و خود‌جوش خود غبار فتنه را شستند و درسی فراموش نشدنی به استکبار جهانی دادند‌.

موسوی گفت: مهم‌ترین دستاورد 9 دی این بود که مردم یک بار دیگر با تمام وجود با ولی‌امر مسلمین تجدید عهد و پیمان کردند که این امر برکات فراوانی برای انقلاب در بر‌داشت و تمام‌ توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و آنان را به زباله‌دانی تاریخ فرستاد‌.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول