اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

جریان فتنه پیچیده‌ترین عملیات سیاسی در تاریخ انقلاب بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: پیچیده‌ترین عملیات سیاسی در 33 سال انقلاب جریان فتنه بود که با برنامه‌ریزی مدون و قبل از انتخابات آغاز شد.

جریان فتنه پیچیده‌ترین عملیات سیاسی در تاریخ انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، جواد کمالی در همایش گرامیداشت 9 دی این شهرستان با بیان اینکه در مقوله اسلام و دین باید از حوزه قرآن وارد شد، اظهار داشت: نزدیک به 950 بار در قرآن کریم که خلاصه همه هستی در آن جمع شده، کلمه علم، عقل، خردمند و انسان‌های اندیشمند آمده است.

وی با تأکید بر اینکه مسئله بصیرت از این طریق می‌تواند در روند روزگار عالم حرکت و مکتب را حفظ و به تکامل و بلندای وعده‌های الهی دست پیدا کند، افزود: تمام سعادت دنیا و آخرت بشر در قرآن آمده است.

کمالی به داستان حضرت موسی در قرآن اشاره کرد و بیان داشت: در این کتاب آسمانی 132 آیه مربوط به این پیامبر است که در زمانی زندگی می‌کرد که بدترین قوم‌ها می‌زیستند و شما یک نمونه کوچکی از آنها را در سرزمین اشغالی فلسطین به نام صهیونیست‌ها می‌بینید که 60 سال است به جنایتکاری و جلادی خود ادامه می‌دهند و از نوادگان آن قوم بهانه‌جو هستند.

وی گفت: روشنفکر نماها و آدم‌های جاهل و بی‌خردی امروز در کشور ما هستند که به جای اینکه به وعده‌های الهی چشم امید داشته باشند به سمت گوساله سامری زمان رفتند و این نهایت بی‌بصیرتی است.

کمالی خاطرنشان کرد: اگر جامعه ما بی‌بصیرت باشد و از خرد بهره نبرند به قهقرای تاریخ می‌پیوندد زیرا امروز آمریکایی‌ها دارند روی شیطنت‌های عمروعاصی کار می‌کنند تا بتوانند به اسلام ضربه بزنند.

وی اظهار داشت: آدم‌های نادان و بی‌خرد در تمام تاریخ اسلام ضربات مهلکی زدند و 700 سال اسلام را منحرف کردند و جنگ‌های خوارج و نهروان را نیز آد‌م‌هایی ترتیب دادند که پیشانی آنها از زیادی سجده پینه بسته بود و علی را در محراب مسجد برای قرب به خدا کشتند و این به معنی نادانی و بی‌بصیرتی است.

کمالی عنوان کرد: خدا نکند جامعه‌ای به این فتنه‌ها مبتلا شود و عاشورای 88 دوباره تاریخ را تکرار کرد و در این مملکت یک عده بی‌بصیرت و نادان دست به اعمال حماقت‌باری زدند که مردم خوب جوابشان را دادند.

وی با بیان اینکه بزرگترین حضور را ملت ایران در انقلاب اسلامی به وجود آوردند، تصریح کرد: پیچیده‌ترین عملیات سیاسی در 33 سال انقلاب جریان فتنه بود که با برنامه‌ریزی مدون و قبل از انتخابات آغاز شد و تمام سران غربی بی‌اندازه در رسانه‌های خود به طنازی پرداختند و یک شب به صحنه آمدند.

کمالی گفت: خداوند به استناد آیه قرآن مکرشان را به خودشان برگرداند و مردم در 9 دی به صحنه آمدند و نقشه‌های بی‌نظیر استکبار جهانی را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به نقش رهبری در توفیق‌های ملت ایران افزود: در سایه سختی‌ها است که ملت‌ها به خوشبختی دست می‌یابند و ملت ما در طول 33 سال انقلاب در پیچ و تاب‌های تحریم و جنگ آب دیده شدند.

کمالی گفت: هیچ اتفاق و شکستی برای ملت صبور ایران نمی‌افتد زیرا که در سایه صبر نتیجه‌ خوبی خواهیم یافت و در این حربه جدید دشمنان این نظام بار دیگر با بصیرت و صبور بودن مردم شکست می‌خورند.

انتهای پیام/80004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول