اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

رهبر انقلاب خط حرکت در مسیر بصیرت را ترسیم کردند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی خط حرکت در مسیر بصیرت را ترسیم کردند.

رهبر انقلاب خط حرکت در مسیر بصیرت را ترسیم کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر عصر امروز در تجمع مردم ولایی خلخال به مناسبت 9 دی در حسینیه گمنام شهرستان خلخال اظهار داشت: اکنون خط حرکت در مسیر بصیرت توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم شده و ادامه راه تنها با ولایت بودن و تبعیت از آن ممکن است.

وی تصریح کرد: نباید از تفکر دشمنان غافل بود که آنها در هر لحظه از تاریخ خواستند ضربه خود را به نظام و دین اسلام وارد نمایند که فرصت این حرکت توسط مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی گرفته شده است.

کاملی‌فر خاطر نشان کرد: ایجادکنندگان فتنه 88 با بهانه قرار دادن تقلب در انتخابات قصد نابودی نظام، تغییر نظام و حمله به حریم ولایت را داشته و با بی‌شرمی تمام با توهین به مقدسات و شخصیت‌های برجسته ملت ایران که قابل احترام مردم هستند، چهره ناپسند خود را به نمایش گذاشتند و مردم فهمیدند چه کسانی حامی فتنه‌گران و منافقان داخلی هستند.

 

این مسئول اضافه کرد: در فتنه 88 دشمنان فضایی ترسیم کردند که تشخیص حق و باطل مشکل شد و این گره تنها به دست ولایت باز شد چرا که رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ما را از گرداب غرق شدن نجات داد.

وی در جمع مردم خلخال بیان کرد: دشمنان در فتنه 88 از همه سو و با همکاری فتنه‌گران داخلی به میدان آمدند اما اراده آهنین و با بصیرت ملت ایران آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.‌

روحانیان وظیفه خطیری در آگاهی‌بخشی به جامعه دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همچنین در جمع روحانیان شهرستان خلخال ادامه داد: روحانیان وظیفه خطیری در آگاهی‌بخشی به جامعه دارند.

کاملی‌فر گفت: فلسفه صحیح قیام امام حسین (ع) و در ادامه آن قیام امام خمینی (ره) بر علیه رژیم ستمشاهی و رشادت ملت ایران، از جان گذشتگی فرزندان این وطن و استواری مردم ایران در 9 دی 88 باید به درستی برای مردم تبیین شود.

کاملی‌فر افزود: بعداز انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ، 9 دی بزرگترین دستاورد پیروزی ملت ایران است و ملت ایران چه روسفیدانه در مقابل دشمنان و فتنه آنها برخاستند و با حضور خود دشمنان ناکام گذاشتند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب پرده از چشمان غافل برداشت و با بصیرت‌بخشی به مردم آنها را از واقعیت‌های فتنه‌گران آگاه ساخت که ما در کشورمان دیدیم کسانی در جمع فتنه‌گران رفتند که با حکم امام راحل در خدمت مردم بودند و از چارجوب نظام اسلامی خارج شدند.

 

این مسئول تصریح کرد: هدف دشمنان در فتنه 88 مشخص شد چرا که آنها با تغییر شعار جمهوری اسلامی ایران به شعار جمهوری ایرانی قصد تعرض به ریشه‌های نظام و براندازی آن را داشتند که با وجود چتر ولایت بر سر امت ایران این تعرض‌ها به جایی نرسید.

همچنین در این مراسم امام جمعه خلخال نیز خاطر نشان کرد: در نوک پیکان جامعه، ولایت و روحانیت قرار دارد که وظیفه آگاه‌سازی و هدایت مردم در مسیر صحیح از اصلی‌ترین وظایف روحانیت است.

امیر رشتبری بیان کرد: به فرموده امام راحل این ملت، ملتی بی‌نظیر است و در 33 سال که از عمر پربرکت نظام اسلامی ایران می‌گذرد هنوز این مردم دوستدار نظام بوده و در کنار نظام همیشه درخشیده‌اند.

وی افزود: تدبیر رهبری و ولایت در خاموش نمودن فتنه‌ها نقش اساسی داشت و رهبر معظم انقلاب جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی را بیمه نمودند و اکنون که روحانیت در نوک پیکان جامعه قرار دارد باید با تدبر و هوشیاری و آگاه‌سازی صحیح مردم در حفظ دستاوردهای امام راحل تلاش نمایند.

انتهای پیام/62008/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول