اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

9 دی؛ سند اطاعت از رهبری و پایبندی به انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در 9 دی نشان دادند که به آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب پایبند هستند.

9 دی؛ سند اطاعت از رهبری و پایبندی به انقلاب است

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: مردم در 9 دی با حضوری به موقع در صحنه توانستند به دشمن ثابت کنند که به آرمان انقلاب اسلامی که با اهدای خون فرزندانشان به ثمر رسیده است پایبند هستند و در این زمینه کوتاه نمی‌آیند.

وی با اشاره به اینکه 9 دی نهضت بزرگ بصیرت افزایی در کشور است، تاکید کرد: مردم ایران در این روز تاریخی ثابت کردند که  گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب هستند و فتنه‌گران را از صحنه بیرون خواهند کرد همان‌ اتفاقی که در 9 دی رخ داد.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم با اشاره به اینکه در فتنه 88 بسیاری از افراد دچار برداشت غلط از شرایط شدند، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب با رهنمودهای خود شرایط بسیار مه آلود آن روزها را به بهترین وجه شفاف سازی کردند و مردم نیز توانستند به تحلیل صحیحی از شرایط پی برده و به صحنه بیایند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حماسه 9 دی به دلیل تاثیرگذاری عمیق در خنثی کردن جریان فتنه در کشور و تضعیف این حرکت شوم ماندگار خواهد بود و نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود.

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه باید در زنده نگهداشتن این حماسه بزرگ تلاش کرد، افزود: باید در راستای بازخوانی جریان پیش و بعد از این حماسه تلاش کرد و در راستای ارتقای تحلیل‌های موجود باید بررسی سیاسی جریان آن روزها در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: شرایط کنونی ایران اسلامی در منطقه نشان دهنده به ثمر نشستن پیروزی ملت ایران در حماسه 9 دی است زیرا ایران توانسته است در شرایط کنونی مشکلات داخلی را پشت سر گذاشته و در منطقه به عنوان حضوری موثر داشته باشد.

انتهای پیام/72006/ح/20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول