اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مظفر در نشست بصیرت و میثاق امت با ولایت-1

معترضان نمی‌توانستند به نتیجه انتخابات اعتراض کنند

خبرگزاری فارس: معاون نظارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معترضان می‌توانستند بگویند که این رئیس جمهور را قبول ندارند، گفت: اما نمی‌توانستند به نتیجه انتخابات اعتراض داشته باشند.

معترضان نمی‌توانستند به نتیجه انتخابات اعتراض کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین مظفر پیش از ظهر امروز در نشستی با عنوان بصیرت و میثاق امت با ولایت به مناسبت روز نهم دی ماه در سالن اجتماعات دانشگاه کشاورزی ساری، اظهار داشت: حماسه 9 دی، تجلی حضور مشارکت مردم در دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی است.

وی با اشاره به اینکه جمهوریت نظام رو به مردم‌سالاری دارد، تصریح کرد: در خدمت مردم، انجام وظیفه می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: انقلاب اسلامی نشان داد که خداگرایی و مردم‌گرایی می‌توانند در کنار هم باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: جمهوری اسلامی مانند آن نظام‌های دیگری نیست که شعار عدالت را قربانی آزادی و یا برعکس عمل می‌کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی، آرمان‌های وسیعی را منطبق بر آرمان‌های الهی مطرح کرد و به همین دلیل توانست خیلی زود، جای خود را در میان حق‌گرایان باز کرده و از نظام بین‌الملل، حق‌گیری کند.

مظفر با اشاره به اینکه جمهوریت و اسلامیت، لازم و ملزوم همدیگر هستند، گفت: حضور و مشارکت مردم، برعکس رفتار غربی‌ها فقط حق نیست، بلکه حق و تکلیف توأم است.

وی با بیان اینکه هیچکس از آنچه به صورت مثبت یا منفی در جامعه اتفاق می‌افتد، در امان نیست، متذکر شد: گوشه‌نشینی برای حفظ دین، هیچ ارزشی ندارد و نمی‌توانیم از منظر عرفی، دینی، اخلاقی و اجتماعی در مقابل مسائل جامعه سکوت کنیم.

مظفر با اشاره به اینکه 9 دی را حتی بزرگ‌تر از فتنه می‌شماریم، افزود: چون آن فتنه‌ها همیشه وجود داشته و این حضور و مشارکت است که می‌تواند فتنه‌ها را خنثی کند.

وی با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی، نظام بی‌تاثیری در دنیا بود، اصلا کاری با ما نداشتند، ادامه داد: هر دولتی که در آمریکا روی کار می‌آید موضع خود را نسبت به ایران اعلام می‌کند، علیه ما قطعنامه صادر می‌کنند و همه اینها نشانه اقتدار ما است.

مظفر با اشاره به اینکه نظامی که ضعیف باشد، ارزش ندارد که دنیا بخواهد درباره آن فکر کند، اضافه کرد: علیه ایران ده‌ها اتاق فکر درست کردند و صدها رسانه تجمیع شد و رؤسای کشورهای سلطه‌گر با هم مذاکره کردند و برخی عوامل داخلی هم مانند همان دشمنان، ساده‌اندیشی کردند.

وی با بیان اینکه ظاهر قضیه از یک مسئله انتخابات شروع شد، گفت: البته این حق است که اعتراض داشته باشند و رهبری هم فرمودند راه‌های قانونی طی شود و این سعه صدر نظام است.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما با اشاره به اینکه رهبری با نمایندگان کاندیداها جلسه‌ای برگزار کردند و مسائل را مورد بحث قرار دادند، یادآور شد: رهبری در آن نشست، شرط گذاشتند که هیچ کسی حق سانسور ندارد و هر چه دارید باید در این نشست گفته شود.

وی ادامه داد: برخی هم در آن جلسه، گستاخی و تندی کرده و در آن حد، حرف خود را گفتند و ایشان هم با خونسردی صحبت‌ها را شنیدند و هیئتی تشکیل دادند و 10 درصد صندوق‌ها بازشماری شد.

مظفر خاطر نشان کرد: کسانی که در دولت‌های پیشین، مسئول برگزاری انتخابات بودند هم واژه تقلب را قبول نداشتند.

نماینده مردم تهران افزود: تا زمانی که به اردوکشی خیابانی نکشیده بود که نظام کاری با آنها نداشت.

وی اظهار داشت: بحث اعتراض به انتخابات در بهار شروع و در زمستان، تغییر ماهیت داد و به براندازی فکر می‌کردند.

مظفر با اشاره به اینکه تمام سران سلطه‌گر دنیا با خوشحالی به پیاده نظام داخلی امیدوار بودند، گفت: یکی از روش‌های غلطی که منجر شد که وضع این افراد معترض دگرگون شده و هواداران آنها هم به بدبختی کشیده شوند، این بود که آنها مرز خود را از بیگانگان مشخص نکردند.

وی گفت: معترضان می‌توانستند بگویند که این رئیس جمهور را قبول ندارند اما نمی‌توانستند به نتیجه انتخابات اعتراض داشته باشند.

مخابره این نشست ادامه دارد ...

انتهای پیام/86007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول