اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

9 دی قله افتخارات مقاومت ملت ایران در جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سومین سالروز حماسه 9 دی آورده است: حماسه 9 دی قله افتخارات مقاومت و ایستادگی ملت در هشت ماه جنگ نرم و عملیات روانی دشمن است.

9 دی قله افتخارات مقاومت ملت ایران در جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای با گرامیداشت حماسه یوم الله 9دی‌ماه، آورده است: حماسه جاودان 9 دی؛ حماسه نسل سومی‌های انقلاب بود که به عنوان فتح‌الفتوح ملت مبارز و شجاع ایران بر تارک درخشان افتخارات ملی ایران تلألؤ می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: 9دی؛ پیوند ناگسستنی امت با امامت و تودهنی محکم ملت ایران به جریانات فتنه‌‌گر برانداز بود و این حماسه ضامن بقا و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است، به درستی که هدف اصلی و اساسی در جریان فتنه 88، فروپاشی از درون و براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: پیام رسای حماسه عظیم 9 دی این بود که امکان براندازی نرم و فروپاشی از درون نظام وجود ندارد؛ همچنانی که پیام رسای ایستادگی و مقاومت ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی این بود که امکان براندازی سخت از طریق حملات نظامی و خشونت وجود ندارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حماسه 9 دی را قله افتخارات مقاومت و ایستادگی ملت در هشت ماه جنگ نرم و عملیات روانی دشمن برشمرد و تأکید کرد: این حماسه به عنوان نقطه عطفی در راستای نمایش اتحاد و انسجام ملی ایرانیان حول محور ولایت در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

این بیانیه می‌افزاید: حماسه 9 دی؛ قیام عاشورائیان علیه عاشورا ستیزان بود، قیام مردمی 9 دی روز رسوایی فتنه گران عاشورا ستیز بود، نهم‌دی؛ روز تجدید میثاق امت با امامت و نمایش همدلی و همبستگی ملی ایرانیان و اعلام بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این حماسه تاریخی و ماندگار به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی، حرکتی برخاسته از اعماق ایمان‌ها و بصیرت ملی، شناخت لحظه‌ها و موقعیت‌ها و انجام عمل به موقع در آن لحظه‌ها، حضور در عرصه مجاهدانه، حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی، مردمی و خودجوش در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/68001/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول